logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

هدف از تشکیل بسیج پرورش جوانان بسیجی بود

هدف-از-تشکیل-بسیج-پرورش-جوانان-بسیجی-بود
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه بنیان گذار تاسیس بسیج و بسیجی در جامعه امام راحل بودند گفت: هدف امام راحل از تشکیل بسیج پرورش جوانان بسیجی بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بسیج و تشکل‌های بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل که در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد  گفت: بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است.

بیشتر بخوانید
وی گفت: هدف امام راحل از تشکیل بسیج پرورش جوانان بسیجی بود و پدیده مبارک و نورانی بسیج مستضعفین از عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام راحل است.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا و اسلام شهادت، مردمی بودن از خصوصیات بارز بسبج و بسیجی است.
بسیجی از اینکه زیر پرچم آمریکا و دیگر قدرت‌ها بیگانه زندگی کند بیزار است.
حجت الاسلام منصوری افزود: در سالروز شهادت دکتر محسن فخری زاده ۷ آذرماه قرار داریم که ایشان هم یک بسیجی بودند ایشان یک استاد فیزیک هسته‌ای، از فرماندهان سپاه پاسداران بوده و لقب پدر برنامه هسته‌ای نظامی ایران بودند که  در رسانه‌های غربی از ایشان یاد شد.
وی اضافه کرد: جزو پنج شخصیت مهم ایران در  فهرست ۵۰۰ نفر قدرتمند افراد جهان هستند و تنها دانشمندی که نتانیاهو در یک برنامه از وی نام برد.
امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه دستاوردهای هوا فضا که فرمودند؛ قدرت ایران قوی  رو به افزایش است و تا می‌توانید پیشرفت کنید تا از دنیا عقب نمانید دارای پیام‌های مهمی بود.
حجت الاسلام منصوری افزود: در روز همبستگی با ملت فلسطین قرار داریم و ناتوانی اسرائیل در این جنگ بر دنیا ثابت شد و مقام معظم رهبری فرمودند؛ در مقابل فلسطین ضربه فنی شدند.
وی اضافه کرد: اسرائیل با فشار و بمباران نتوانست به اهداف خود برسد یکی از اهداف اصلی اسرائیل با حمایت کشور های غربی کوچاندن اجباری فلسطینیان از سرزمین خود بود.
امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: اما مردم فلسطین و غزه با ایستادگی و مقاومت ثابت کردند که به دشمنان اجازه تجاوز نخواهیم داد.
حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: نزدیک به ۵۰ روز است که فلسطین، اسرائیل را مجبور به پذیرش آتش بس کرد که یک شکست بزرگ و سنگین برای اسرائیل و حامیان آن‌ها است.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: کشورهایی که سلاح اسرائیل را تامین می‌کنند شامل آمریکا با ۷۰درصد، آلمان ۲۴درصد و ایتالیا ۶ درصد است.
وی افزود: امروز همه قدرت‌ها و ابر قدرت‌ها دست به دست یکدیگر داده‌اند که اجازه ندهند فلسطینی‌های مسلمان به هدفشان رسند.
امام جمعه شهرستان طارم با تسلیت و فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) بر عموم مردم گفت: دوری از قرآن عامل بدبختی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر