logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۳۷۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده خبر داد:

برگزاری ۴۰۰برنامه در هفته بسیج در خدابنده

برگزاری-۴۰۰برنامه-در-هفته-بسیج-در-خدابنده
فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری ۴۰۰برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق مجید لطیفی ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار کرد: بسیج نهادی است که محدود به جغرافیای ایران اسلامی نبوده و در سرتاسر جهان اسلام نقش آفرینی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی بسیج را فرمول گذر انقلاب از سختی‌ها عنوان کرد و گفت: بسیج سختی‌ها را با حضور خود در میدان به جان می‌خرد و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و این تفکر بسیجی است که موجب شده از هیچ قدرتی هراس نداشته باشیم.

فرمانده سپاه خدابنده افزود: حضرت امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و نگاه ملکوتی که داشتند توانستند شاهکار بزرگی تحت عنوان بسیج ایجاد کنند که همچون خورشیدی در سپهر انقلاب اسلامی بدرخشد و در سرتاسر جهان گسترش یابد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بسیج با متبلور شدن خود در ایران اسلامی به جهان الگو داد که با مقاومت می‌توان در مقابل استکبار و استبداد ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج امسال با شعار «بسیج امید ملت ایران» با ۴۰عنوان برنامه در قالب۴۰۰برنامه در این شهرستان آغاز شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها به همت حوزه‌ها، پایگاه‌ها و کانون‌های اقشاری بسیج تدارک دیده شده که در طول هفته اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه،رزمایش جهادگران فاطمی۳،بهشت گردی و روایتگری در مزار مطهر شهدا، یادواره شهدای شهرستان، میقات صالحین،توزیع بسته‌های مومنانه، برپایی میزهای خدمت، اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا،نذر ظهور و ارائه ۴۴عنوان خدمت در پایگاه های مقاومت بسیج،مسابقات فرهنگی و ورزشی و قرآنی در رشته‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان خدابنده است.

لطیفی تصریح کرد: در روز جمعه۳آذر، قشرهای مختلف بسیج در شهرستان خدابنده در قالب همایش اقتدار بسیج، اجتماع بزرگی خواهند داشت که در قالب آن برنامه‌های مختلفی به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر