logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۳۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیجیان افتخار نظام هستند

بسیجیان-افتخار-نظام-هستند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضور داشتند گفت: بسیجیان افتخار نظام هستند و امروز عزت و افتخار کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در نشست جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید کشور که صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه زمانی که مردم در شرایط سخت مانند کرونا قرار داشتند بسیج در کنار مردم بود در  شرایط سخت پا به پای مردم پیش آمد تا کمکی برای مردم باشد گفت: بسیج در تمام دوران خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امام خمینی (ره) سازمانی به نام بسیج را  تاسیس کردند و پایه‌ریز اصلی این نهاد انقلابی بودند و مقام معظم رهبری نهال و شجره بسیج را پرورش دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: امام راحل دور اندیش بودند و به این نکته توجه ویژه داشتند که جهانخوران ما را تنها نخواهند گذاشت.

سردار کرمی با اشاره به اینکه به فرمان امام راحل(ره) بسیج 20 میلیونی تشکیل شد، گفت: سنگر و مرکز بسیج را مساجد و حسینیه‌ها اعلام کردند و این بسیج بود که تمام معادلات دشمن را برهم زد و امروز بسیجیان افتخارات این نظام هستند.

وی گفت: بسیج متشکل از همه اقشار است، شهیدانی چون چمران، آوینی و شهریاری همگی بسیجی بودند و هستند و بسیج از آن مردم است و در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: بسیج پاره تن مردم و جزئی جدا ناگذیر از مردم است که در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

سردار کرمی تاکید کرد: در دوران کرونا قبل از تایید ستاد کل سپاه 10 قرار‌گاه توسط بسیج در زنجان تاسیس شد.

 وی گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس در تمام عرصه‌ها نقش‌های مفیدی خلق کردند و عزت و افتخار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر