logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۷۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

بسیج هیچ وقت تسلیم نخواهد شد

بسیج-هیچ-وقت-تسلیم-نخواهد-شد
امام جمعه قیدار گفت: بسیج هیچ وقت تسلیم دشمن و مشکلات نخواهد شد و همیشه مقاومت را سر لوحه کارها قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، به مناسبت هفته بسیج، برنامه دیدار با امام جمعه شهرستان خدابنده با حضور قشرهای مختلف مردم و بسیجیان در محل دفتر امام جمعه قیدار بر گزار شد.

بیشتر بخوانید

در این دیدار در ابتدا مجید لطیفی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و هم چنین ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به مجموعه فعالیتها و اقدامات بسیج شهرستان اشاره و گفت: برنامهای خوب و متنوعی برای هفته بسیج در سطح شهرستان خدابنده پیش بینی شده است.

وی افزود: همه پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان خدابنده در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی برگزار خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به فرمایش امام(ره) که"بسیج لشگر مخلص خداست"ویژگی‌های بسیج را عنوان کرد و گفت: از ویژگی‌های بسیج می‌توان دشمن شناسی، همسو بودن، شناسایی جنگ نرم دشمن را برشمرد.

وی به کسب رتبه اول بسیج شهرستان خدابنده در همه حوزهای مختلف اشاره کرد و اظهار کرد: بسیج سختی‌ها را با حضور خود در میدان به جان می‌خرد و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و این تفکر بسیجی است که موجب شده از هیچ قدرتی هراس نداشته باشیم.

در ادامه برنامه حجت الاسلام علی موسوی امام جمعه شهرستان خدابنده به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به تعبیر امام راحل که فرمودند" بسیج یکی از معجزات و جهیزیه الهی است"گفت: وجه مشترکی بین بسیج و مردم و همه ما وجود دارد.

وی در ادامه از حضور پر نشاط جوانان و نوجوانان در همه عرصها علی الخصوص در برنامه‌های بسیج که تبلوری از نشاط معنویت است تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: از ویژگی‌های بسیج می‌توان اراده قوی داشتن،محکم و استوار بودن و دشمن شناسی را نام برد.

امام جمعه قیدار خاطر نشان کرد: بسیج هیچ وقت تسلیم دشمن و مشکلات نخواهد شد و همیشه مقاومت را سر لوحه کارها قرار می دهد.

وی به خصوصیات بارز دیگر بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج اهل مجاهدت است و همیشه با خداست و در همه حال آماده باش است.

امام جمعه قیدار در پایان سخنان خود به شکست رژیم صهیونیستی از محور مقاومت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن است و سرزمین مقاومت با دارا بودن 360 کیلومتر وسعت با مقاومت خود دشمن را شکست خواهد داد و این رژیم رفتن است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر