logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۳۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
اعلام انزجار زنجانی‌ها از اسرائیل؛

واژه‌ها؛ از گفتن مظلومیت مردم غزه عاجزند

واژه‌ها؛-از-گفتن-مظلومیت-مردم-غزه-عاجزند
امروز انبوه مردم زنجان از اقشار مختلف جامعه، پیر وجوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مردم استان زنجان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی گسترده،‌ خشم خود را از جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند و با حضور باشکوه حمایت خود را از کودکان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

بیشتر بخوانید

در این راهپیمایی انبوه مردم از اقشار مختلف جامعه، پیر وجوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

شعار ماندگار «ای لشگر صاحب زمان آماده باش / بهر نبردی بی‌امان آماده باش» که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده می‌شود «نصرالله و فتح قریب / مرگ بر اسرائیل مردم فریب» از دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی از سوی مردم سر داده شد.

در این تجمع بزرگ جمع کثیری از مادران و کودکان، معلمان و دانش‌آموزان گرد هم آمدند تا با فریادهای «الله اکبر» «مرگ بر صهیونیست» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، ضمن حمایت از مظلومیت و آوارگی کودکان و زنان در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهان برسانند.

راهپیمایان در این مراسم با مشت‌های گره کرده اعلام کردند مردم زنجان و ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهند کرد.

تجمع کنندگان در این مراسم هر یک با هدفی شرکت کرده بودند و خواسته تمام آن‌ها محکومیت اسرائیل و درخواست از کل جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

دختر کوچکی که عروسکی در بغل دارد به همراه مادرش در مراسم حضور دارد و این گونه سر صحبت را باز می‌کند؛ آمده‌ام تا بگویم مردم فلسطین تنها نیستند و ما کودکان ایرانی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم.

مادر که بغضی در گلو دارد آهی می‌کشد می‌گوید؛ هر بار که می‌بینیم کودکان چگونه با وحشی‌گری رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت می‌‌رسند دلم به در می‌آید و هزار بار به جای این مادران اشک از چشمانم جاری می‌شود چراکه تصور اینکه کودکم در مقابل چشمانم تکه تکه شود نیز برایم سهمگین است و نمیدانم این ماداران چگونه داغ از دست دادن فرزندانشان را تحمل می‌کنند.

حسین دانش‌آموز دوم دبستان است می‌گوید آمده‌ام تا با کوکان فلسطینی همدردی کنم و می‌گویم ما کودکان ایرانی از شما حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: ما می‌دانیم که خواهران و برداران شما شهید شده‌اند اما رهبر ما گفته است که درررپیروزی برای مردم فلسطین است.

فاطمه دانش‌اموز ۱۲ ساله‌ای که به همراه همکلاسی و معلمانش در راهپیمایی حاضر است، می‌گوید: نباید هیچ ملتی بر ملت دیگر ظلم کند چراکه وعده خداوند برای نابودی ظلم و ظالمان قطعی است.

وی می‌گوید: ما دانش‌آموزان باید خواستار حمایت تمام مسلمانان و مردم جهان از غزه و فلسطین باشیم و با فریاد بلند صدا بزنیم که اسرائیل نابود شدنی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر