logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۳۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر مطرح کرد:

بی‌اعتبار شدن امپراتوری دروغ رسانه‌ای با بصیرت مردم

بی‌اعتبار-شدن-امپراتوری-دروغ-رسانه‌ای-با-بصیرت-مردم-
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: اجتماعات و تظاهرات میلیونی در جهان، نشان‌دهنده اوج بصیرت و هوشیاری مردم و بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان انقلاب است.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طبق برآوردهایی که از اوضاع جهان انجام گرفته و آنچنان که مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید قرار دادند نظام نوین جهانی در مسیر تشکیل است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ظاهر امر بر این است که در این مرحله تقابل حق و باطل بدون پرده خواهد بود، گفت: هر دو مسیر برای خود پیروانی می‌خواهند که غالب این امر بیشتر با تبلیغات خواهد بود و شاید در ظاهر امپراطوری‌های رسانه‌ای در این برهه از زمان حرف اول را بزنند اما تمام حرف این نیست این‌ها با نگاه مادی اثرگذاری دارند و حتماً طبق کلام الهی اثرگذارهای اجتماعی و معنوی صرفاً این مباحث نیستند.

حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: در جریانات طوفان‌الاقصی به عین دیده شد با اینکه رسانه‌های حزب شیطان تمام تلاش خود را کردند تا چهره‌ای مظلوم از رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی به مردم نشان بدهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: در جوامع و ملل مختلف دیدیم که اراده الهی چگونه غالب شده و آیه شریفه وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَي‍ْرُ ٱلمَٰكِرِينَ تبلور یافت و مردم به صورت فردی و جمعی به تبیین حقیقت امر همت گماردند و این اجتماعات و تظاهرات میلیونی در جهان اتفاق افتاد، که نشان‌دهنده اوج بصیرت و هوشیاری مردم و بی‌اعتبار شدن جریان امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: از این مسئله باید دولت‌ها و خواص درس بگیرند که در نظم نوین جهانی نقش مردم سازنده‌ترین و مهم‌ترین نقش‌ها را در جریان‌ها داشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر