logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زنجان تاکید کرد:

تامین سوخت ناوگان عمومی زنجان به شرط ثبت‌نام در سیپاد

تامین-سوخت-ناوگان-عمومی-زنجان-به-شرط-ثبت‌نام-در-سیپاد
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زنجان با اشاره به اینکه اگر سوخت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های درون شهری زنجان کم شده و سهمیه عملکردی دریافت نمی‌کنند به دلیل عدم ثبت نام در سامانه سیپاد است، گفت: رانندگان بدون اتلاف وقت در سامانه ثبت نام کنند تا سهمیه سوخت اصلاح شود.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: سهمیه سوخت اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های درون شهری به دو حالت سهمیه پایه و عملکردی شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سهمیه پایه بر اساس طرح کشوری در کل کشور تعدیل شده است؛ بر این اساس این موضوع برای رانندگان مینی‌بوس و اتوبوس که فقط سهمیه پایه دریافت کرده اما سهمیه عملکردی نمی‌گرفتند، محسوس شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی زنجان گفت: برای اینکه این قشر بتوانند سهمیه سوخت گازوئیل خود را به طور کامل دریافت کنند باید در سامانه سیپاد یا همان سامانه پایش سوخت ثبت نام کنند تا حرکت و عملکرد در سامانه رصد و بر اساس همین سهمیه عملکردی شارژ شود.

وی بیان کرد: به محض ثبت نام در سامانه سیپاد، سوخت شارژ شده و یقینا نسبت به قبل سوخت بیشتری دریافت خواهند کرد.

حبیبی در پاسخ به این سوال که آیا ابلاغ ثبت نام در سامانه سیپاد در این روز‌ها انجام گرفته یا قبلا انجام شده است؟ گفت: ابلاغ در گذشته انجام شده اما به دلیل اینکه سهمیه پایه این رانندگان به اندازه بود پیگیر سهمیه پایه سوخت نشدند، اما در حال حاضر باید حتما در سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند سهمیه عملکردی خود را شارژ و دریافت نمایند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها زیر نظر شهرداری و از طریق این ارگان کنترل می‌شوند، تصریح کرد: اگر نتفگاز این رانندگان کم شده و سهمیه عملکردی دریافت نمی‌کنند به دلیل این است که در زمان مقرر در سامانه ثبت نام نکرده‌اند و باید در این روزها بدون اتلاف وقت در سامانه سیپاد ثبت نام نمایند تا سهمیه اصلاح شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر