logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۹۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

مشکلی در پرداخت حقوق رانندگان اتوبوس‌های سطح شهر زنجان نیست

مشکلی-در-پرداخت-حقوق-رانندگان-اتوبوس‌های-سطح-شهر-زنجان-نیست-
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان با بیان اینکه مشکلی در پرداخت حقوق رانندگان اتوبوس‌های سطح شهر زنجان نیست گفت: حقوق ماهانه رانندگان اتوبوس بخش خصوصی در سطح شهر زنجان نیز توسط شهرداری به حساب پیمانکار مربوطه و در نهایت رانندگان واریز می‌شود.

داود نوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون عدم واریز حقوق ماهانه رانندگان اتوبوس بخش خصوصی در سطح شهر زنجان توسط شهرداری اظهار داشت: شهرداری با پیمانکار قرار داد منعقد کرده است و در این راستا اعتبار لازم به حساب پیمانکار واریز می‌شود و مشکلی از این بابت نیست.

وی افزود: علاوه بر مبلغ پرداختی ماهانه به حساب رانندگان اتوبوس‌های داخل شهر، توسط پیمانکاران انتخاب شده؛ هزینه پرداختی مردم در ایستگاه‌ها نیز به وسیله رانندگان دریافت می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: تمام رانندگان اتوبوس شهر زنجان حقوق ماهانه خود را دریافت کرده‌اند هر چند که ممکن است، به صورت یکپارچه این واریزی انجام نشده باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تنها ۲۳ دستگاه اتوبوس در دست بخش خصوصی و پیمانکار قرار دارد که در حال جابه‌جایی مسافر در سطح شهر است.

نوری با بیان اینکه جمع ناوگان شهرداری زنجان ۱۰۲ دستگاه است، ادامه داد: در حال حاضر ۹۱ دستگاه در خطوط فعال هستند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : فری ] [ ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ ]
چه دروغ بزرگی همه اون هزینه هایی که ازمسافرمیگیرن ازحقوق راننده هاکم میشه ۴میلیون حقوق ریختی بنظرت برای۱۶ساعت کارکافیه
فرم ارسال نظر