logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۵۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اختصاص ۵ دستگاه اتوبوس شهرداری زنجان به دانشگاه

اختصاص-۵-دستگاه-اتوبوس-شهرداری-زنجان-به-دانشگاه-
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان از بکارگیری ۵ دستگاه اتوبوس شهرداری زنجان در سال تحصیلی جدید در مسیر دانشگاه خبر داد.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مقرر شده بود تا تمام اتوبوس‌ها در داخل شهر زنجان به شهروندان خدمات ارائه دهند، اظهار داشت: اما دانشگاه زنجان درخواستی از شهرداری مبنی بر اختصاص اتوبوس به مسیر میدان استقلال تا دانشگاه زنجان را داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: علی‌رغم میل باطنی اکثریت اعضای شورا در جلسه رسمی و علنی هفته جاری، به مصوبه اختصاص ۵ دستگاه اتوبوس به دانشگاه زنجان رای مثبت داده شد و مصوبه به تصویب رسید.

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مقرر شد روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای هر دستگاه اتوبوس پرداخت شود.

وی با بیان اینکه مشخص مقرر نشده که حتما اتوبوس‌های جدید خریداری شده توسط شهرداری در این مسیر بکارگیری شوند، خاطر‌نشان کرد: البته تعدادی از اتوبوس‌ها همچون سال گذشته دارای مشکلاتی در بحث پلاک هستند، و پلیس اجازه فعالیت در داخل شهر نمی‌دهد که اتفاقا در سال ۱۴۰۱ نیز همین اتوبوس‌ها با اجازه پلیس راهور در مسیر دانشگاه زنجان به کار گرفته شدند.

نجفی اذعان کرد: هر چند قول نمی‌دهم اما تلاش خود را به کار می‌گیرم تا اتوبوس‌های نو در داخل شهر زنجان به شهروندان خدمات ارائه دهند و اتوبوس‌هایی که جدیدا سرویس‌دهی شده و مشکل چندانی ندارند نیز در مسیر دانشگاه به کار گرفته شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر