logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده خبر داد:

فعالیت 15 کتابخانه کتابخانه‌ عمومی در شهرستان خدابنده

فعالیت-15-کتابخانه-کتابخانه‌-عمومی-در-شهرستان-خدابنده
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده از وجود 15باب کتابخانه و عضویت هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»سپهری رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق، با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: 15 باب کتابخانه در شهرستان خدابنده وجود دارد و یک باب هم به صورت سیار در بخش سجاسرود فعال است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حدود هزار نفر عضو کتابخانه های شهرستان خدابنده هستند و این امر نشان دهنده ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده تاکید کرد: از بدو افتتاح ساختمان جدید کتابخانه امام علی(ع) قیدار که در سال ۱۴۰۰ انجام شده است مردم به ویژه دانش آموزان این شهر استقبال خوبی از این کتابخانه داشتند.

وی افزود: دوره‌های مختلف فرهنگی در کتابخانه‌های شهرستان خدابنده برگزار شده است.

سپهری اشاره‌ای به شعار امسال هفته کتابخوانی داشت و گفت: شعار امسال این هفته،"آینده خواندنی است"نام گذاری شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده به رونمایی از کتاب آموزش نرم افزار فتوشاپ در روز 29 آبان اشاره کرد و بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، عضویت در کتابخانه های شهرستان به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی یادآور شد : مردم و اهالی فرهنگ و دانش آموزان شهرستان خدابنده می‌توانند کتاب های خود را به محل کتابخانهای عمومی شهرستان اهدا کنند تا همه از این نعمت و غذای روح بهره ببرند.

سپهری خاطرنشان کرد: با گذشت زمان، خواندن کتاب باعث کاهش استرس و داشتن احساس بهتری از نظر روحی و جسمی می‌شود و با مطالعه کتاب سطح دانش افزایش می‌یابد و هرچه دانش بیشتر شود باعث می‌شود برای مقابله با مشکلات غیر قابل پیش بینی زندگی مجهزتر شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر