logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۲۱۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت اربعین حسینی:

مسابقه کتابخوانی کتاب «رازماندگاری عاشورا» در خدابنده برگزار می‌شود

مسابقه-کتابخوانی-کتاب-«رازماندگاری-عاشورا»-در-خدابنده-برگزار-می‌شود
رئیس اداره کتابخانه های عمومی خدابنده از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «رازماندگاری عاشورا» در خدابنده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، سپهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی خدابنده اظهار کرد:به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده، مسابقه کتابخوانی از کتاب «رازماندگاری عاشورا» اثر سید مجتبی حسینی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مهلت شرکت در این مسابقه ۱۰ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است و به پنج نفر از برگزیدگان جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خدابنده ادامه داد:علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه و دسترسی به فایل PDF کتاب به سامانه WWW.SAMAKPL.IR مراجعه کنند.

وی افزود: کتاب «راز ماندگاری عاشورا» تألیف سید مجتبی حسینی است و توسط نشر فرهنگ اسلامی در ۴۸ صفحه برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال به چاپ رسیده است.

این مسئول ادامه داد: این کتاب در سه بخش و هر بخش در چند فصل تنظیم شده است.

وی افزود: «فرهنگ عاشورا؛ راز ماندگاری»، «دلایل عینیت حق و فضیلت در عاشورا»، «تعظیم شعائر حسینی»، «بررسی و تحلیل علمی زیارت از دیدگاه علما و فلاسفه و احادیث»، «علت بوسیدن ضریح و نزدیک شدن شیعیان به آن»، «علت رو به قبر و پشت به قبله کردن در هنگام زیارت معصوم(ع)»، «فضایل، آثار و برکات زیارت قبر «امام حسین(ع)»، «فضایل مرقد مطهر و شباهت بین زندگانی «امام حسین(ع)» و کعبه معظمه» و «زیارت «امام حسین (ع)» از منظر خداوند و ائمه(ع) و فرشتگان» از جمله عناوین مباحث مطرح شده در این اثر است.

سپهری ادامه داد: کتاب «راز ماندگاری عاشورا» با هدف معرفی فضیلت‌ها و بیان بلندای وجود «امام حسین(ع)»، ابعاد شخصیتی آن حضرت(ع) را از منظر حیات عارفانه ایشان بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر