logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان مطرح کرد:

فرصت ثبت اعتراض داوطلبانی رد صلاحیت یا عدم احراز رو به اتمام است+فیلم

فرصت-ثبت-اعتراض-داوطلبانی-رد-صلاحیت-یا-عدم-احراز-رو-به-اتمام-است+فیلم
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: فرصت چهار روزه‌ای که قانون برای ثبت اعتراض داوطلبانی که رد صلاحیت یا عدم احراز شده‌اند فردا 24 آبان به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ولی‌اله رحیمی اظهار داشت: فرصت چهار روزه‌ای که قانون برای ثبت اعتراض داوطلبانی که رد صلاحیت یا عدم احراز شده‌اند فردا 24 آبان به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید

رحیمی افزود: داوطلبان مذکور بایستی تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir با دسترسی به میز خدمت شورای نگهبان اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند. 

وی با بیان اینکه داوطلبان پس از اعلام نظر هیئات نظارت، مجددا فرصت درخواست از طریق شورای نگهبان را خواهند داشت گفت: بعد از طی این مراحل در صورتیکه صلاحیت آنان به تأیید نهایی برسد، می‌توانند به عنوان نامزد خود را در معرض انتخاب شدن برای نمایندگی قرار دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: از 374 داوطلبی که از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان ثبت نام خود را قطعی کرده و پرونده آنها در هیئات‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت، حدود 65 درصد، یعنی 239 نفر در این مرحله تایید صلاحیت شدند، 5درصد رد صلاحیت و حدود ۳۰ درصد عدم احراز شده‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه 11 اسفند برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر