logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کنکاش انتخاباتی؛

آنچه در خصوص انتخابات در فضای مجازی استان زنجان گذشت

آنچه-در-خصوص-انتخابات-در-فضای-مجازی-استان-زنجان-گذشت
از جمله مسائل داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی استان زنجان پرداختن به انتخابات و اخبار پیرامون آن است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»از جمله مسائل داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی استان پرداختن به انتخابات و اخبار پیرامون آن است که برخی از موضوعات مطرح‌شده همراه با منبع منتشر دهنده بدون هیچ دخل و تصرفی به صورت تیتر وار از منظر مخاطبان محترم موج‌رسا می‌گذرد و در خصوص ادعاهای مطرح شده نیز این خبرگزاری هیچ مسئولیتی ندارد.

بیشتر بخوانید

کانال بر مدار انتخابات؛

_رد صلاحیت فراجناحی به سبک هیئات اجرایی و فرماندار ابهر!

شنیده شده بسیاری از کاندیداهای مطرح ابهر، خرمدره و سلطانیه توسط هیئات اجرایی ابهر رد‌ صلاحیت شدند، این رد صلاحیت‌ها فراتر از موضع جناحی و مستقل‌ها است و ظاهرا همه رقبای جدی حسن شجاعی علی‌آبادی نماینده فعلی را شامل می‌شود.

_دکتر منصور علیمردانی از پزشکان بنام منطقه، مجید شجاعی از مدیران سابق وزارت‌علوم و  وزارت خارجه، محمدرضا آبی‌پور معاون سابق استانداری زنجان 

این افراد مهم‌ترین رقبای حسن شجاعی علی‌آبادی هستند که صلاحیت آنها در هیئات اجرایی تایید نشده است.

_پیش از این فعالان سیاسی منطقه نسبت به اعمال نفوذ حسن شجاعی علی‌آبادی در فرمانداری و هیئات اجرایی ابراز نگرانی کرده بودند، احمد ذوالقدر فرماندار فعلی ابهر در انتخابات قبلی رئیس ستاد حسن شجاعی بوده است.

_قطعا رد صلاحیت کاندیدا‌های جریان‌های سیاسی و مستقل‌ موجب کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو در منطقه ابهر و متزلزل شدن جایگاه نماینده ابهر در مجلس آتی خواهد بود.

آخرین خبر زنجان؛

_حوزه‌های انتخابیه مجلس ‌در استان زنجان تغییر کرد‌.

اولین خبر زنجان؛

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که صلاحیت تعداد قابل توجهی از 58 نفری که برای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه ثبت نام کرده بودند، فعلا احراز نشده است و نام حسن شجاعی، نماینده فعلی این حوزه در میان افرادی است که صلاحیتشان احراز شده است.

ایرنا؛

_زمان اعتراض به رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس، چهار روز تعیین شد.

همدلی؛

_نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس امروز و فردا ابلاغ می‌شود.

صدای زنجان؛

_مهدی باقری نماینده زنجان و طارم برای  اعزام به غزه ثبت‌نام کرده است.

موج‌رسا؛

 _رفیعی؛ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان: ساماندهی و مدیریت تبلیغات انتخاباتی و ایجاد فضای مناسب جهت تحقق انتخابات رقابتی با تشکیل هیئات استانی بررسی تبلیغات

گروه موج سوم ابهر؛

_اگر نمایندگان مخصوصا شجاعی علی آبادی بجای نشاندن رفیقانش بر صندلی‌های آموزش و پرورش آن نیرو را در مدرسه‌سازی و مشکلات مدارس صرف می‌کرد الان وضعیت مدارس ابهر خرم‌دره آنقدر مستهلک نبود.

_شجاعی فقط شعار درمانی بلد است و لاغیر

_دخالت شجاعی در ادارات آموزش و پرورش در ۴سال اخیر باعث عقب‌گرد مناطق سه‌گانه شده است و درحالی که تمام بودجه در ناحیه یک و دو زنجان صرف می‌شود.

پیام ملت؛

 _مهدی باقری نماینده فعلی زنجان و انسیه ابوبصیر عضو شورای شهر زنجان نیز تایید صلاحیت شدند.

عصر زنجان؛

فتح الله حقیقی استاندار سابق زنجان در گفتگو با عصر زنجان پیرامون انتشار نام وی در لیست احراز نشدگان در برخی کانال‌های خبری بیان کرد: من خاطرات خوبی را در استان زنجان داشتم و بسیار مردم زنجان را دوست می‌دارم اما در مراحل ثبت نامی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم ثبت نام نکرده‌ام که در لیست‌های منتشر شده از سوی برخی کانال ها از بنده نام برده شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مجید ] [ ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ]
سلام از دیگر شهرهای استان زنجان هم خبر بگذارید
فرم ارسال نظر