logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۳۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌‎رسا:

سامانه بارشی وارد استان زنجان می‌شود

سامانه-بارشی-وارد-استان-زنجان-می‌شود
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه و از روز سه‌شنبه با عبور امواجی از منطقه ناپایداری‎ها افزایش می‌یابد، گفت: آخر هفته بارانی در انتظار زنجان است.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز و دوشنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از روز سه‌شنبه با عبور امواجی از منطقه ناپایداری‎ها افزایش می‌یابد، در این روز افزایش پوشش ابر و وزش باد را در ساعات بعدازظهر شاهد خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: برای روز چهارشنبه،  پنج شنبه و جمعه آسمان غالبا ابری همراه با بارش باران خواهد بود و در روزهای آینده نوسانات دمایی قابل ملاحظه‎ای را انتظار نداریم و هوای نسبتا سرد برای استان پیش‌بینی می‌‎شود.

محمدی ابراز کرد: روز چهارشنبه بارندگی و افت فشار همراه خواهد بود که سردترین نقطه خیر آباد با منفی یک درجه و گرمترین گیلوان  با 24 درجه سانتی گراد است و دمای زنجان 5 و 21 درجه است.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان پنج و ۲۱ درجه، ابهر سه و ۲۲، خرمدره صفر و ۲۰ درجه، آببر ۱۱ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۱ درجه، قیدار هفت و ۱۷ درجه و ماهنشان سه و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر