logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا:

اقتدار ایران نتیجه پشت کردن به امپراطوری‌های دروغین است

اقتدار-ایران-نتیجه-پشت-کردن-به-امپراطوری‌های-دروغین-است
فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه دشمن سال‎ها در صدد تصاحب کشور بود و از طرق‎های مختلف سعی در ضربه زدن به بنیان انقلاب اسلامی ایران را داشت گفت: اقتدار ایران نتیجه پشت کردن به امپراطوری‌های دروغین است.

محمد‌رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از روش‌های قدیمی قدرت‌های بزرگ ایجاد نفاق و دوگانگی در جامعه است گفت: ایجاد هرج و مرج در جامعه  قرن‌ها در کشورهای مختلف توسط عواملی وابسته به دشمنان ایجاد شده است و با تدابیر به جای رهبری توطئه‌ها در همه عرصه‌ها خنثی شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در قرن حاضر مخصوصا در جنگ جهانی دوم جایگاهی مانند سازمان ملل و شورای امنیت برای ایجاد صلح و دوستی در جهان  تشکیل شد.

فرماندار شهرستان ماهنشان عنوان کرد: درباره امنیت بین المللی مستکبرین جهان که همان فاتحین جنگ جهانی دوم هستند با نگاهی به گذشته تاریخ در خواهیم یافت که گردن کشان تاریخ همان‌هایی هستند که در جنگ جهانی دوم پیروز میدان بودند.

محمدی افزود:  از جمله امپراطوری‌های دروغین که در جهان ایجاد اختلاف و درگیری داشتند آمریکا و اسرائیل را می‌توان نام برد که برای پیشبرد اهداف پلید خود دست به جنایات مختلف زده و پرونده‎های سیاه در مورد جنگ دارند.

وی بیان کرد: از آنجا که کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل دیگر نمی‌توانند به طور واضح در عرصه بین الملل گردن کشی کنند و به تدبیر قرآن استکبار بورزند این کشورها وقتی خود را ناتوان دیدند سبک مدیریتی خود را امور کشورهای مختلف را تغییر دادند و با به بازی گرفتن افکار مردم سعی در ایجاد نا امنی در جامعه دارند.

فرماندار شهرستان ماهنشان تصریح کرد: دشمنان نظام با نفوذ به افکار و رخنه در تدابیر رهبران، مدیران، مسئولین و وزرای مردم سعی در ایجاد تغییرات نسبت به موضوعات مختلف در جامعه داشتند تا مقاصد غیر انسانی خود را به مردم اعمال کنند.

محمدی عنوان کرد: دشمنان نظام با تحمیل استکبار به مردم سعی در قدرت نمایی به منطقه را داشتند ولی ملت همیشه در صحنه انقلاب با حضور به موقع در عرصه‌های مختلف به جهانیان ثابت کردند که پشت رهبری ایستاده و ذره‌ای ایشان را تنها نخواهند گذاشت.

وی ابراز کرد: مستکبرین به کشورهای تحت سلطه خود نشان دادند که حرف اول منطقه را زده و متاسفانه افرادی که هدایت جامعه خویش را  به مستکبرین داده‌اند شکست خوردند.

فرماندار شهرستان ماهنشان تاکید کرد: دشمن برای پیشبرد اهداف خود به ابزارهای به روز دسترسی دارند و مبتنی بر تکنولوژی و فن آوری روز دنیا است که مهمترین ابزار از نظر دشمن "رسانه" است.

محمدی گفت: رسانه با توجه به پیش رفت علم در حال پیشروی است و نسبت به کوچکترین حرکتی رسانه بازتاب‌های مختلف به دنبال دارد.

وی افزود: در حوزه رسانه فعالیت کردن یک نیروی متخصص و کارآمد نیاز دارد تا با توجه به خواسته و تقاضاهای مخاطبین بتواند نیازها را بر طرف کنند.

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت:امپراطوری‌های دروغین با نشر اکاذیب از رویدادهای کوچک سعی در ایجاد جوز بزرگ و پر از تنش در جامعه هستند و نسبت به این موضع باید آگاهی داشت.

محمدی عنوان کرد: دشمنان در عرصه‌های مختلف برای از کار انداختن چرخ انقلاب تمام سعی و تلاش  خود را به میدان آورد ولی غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه نسبت به دشمنان نظام حساس هستند و هر اقدام غیر انسانی در کشور را اعم از ترور و ایجاد هرج و مرج را از چشم دشمنان مخصوصا امپراطوری‌های دروغین می‌دانند.

وی گفت: دشمن باید بداند زمانی که مردم پشت انقلاب و ولایت فقیه باشند پیروز میدان هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر