logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۳۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نویسنده کتاب بهتر از مجنون در گفتگو با موج‌رسا:

شهدا قلب تپنده تاریخ هستند

شهدا-قلب-تپنده-تاریخ-هستند
نویسنده کتاب بهتر از مجنون با بیان اینکه نوشتن از یاد و خاطرات شهدا یک فیض الهی است و این فیض الهی در ارتباط با شهدا ممکن است گفت: شهدا قلب تپنده تاریخ هستند.

مریم توکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه کتاب بهتر از مجنون شرح زندگینامه عاشقانه شهیدمحمد میرزاجانی است گفت: چاپ اول کتاب بهتر از مجنون در سال ۹۷ زیر سازمان نشر و حفظ آثار استان منتشر شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهید میرزاجانی ساکن روستای شریف‌آباد ابهر، مردی‌ست که دلبستگی عمیقی نسبت به همسر و دو دختر خود داشته است و برای دل کندن از آن‌ها، مسیر سلوکانه‌ای را آغاز می‌کند و نهایتا فراقی با جای زخمی عمیق به جای می‌گذارد.

نویسنده کتاب بهتر از مجنون عنوان کرد: داشتن و ابراز عشق و علاقه‌، باعث شد تا وارد زندگی شهید شویم و با همکاری و مساعدت خانواده ایشان، قطره‌ای از زندگی موفقی را که داشتند به تصویر بکشیم.

توکلی افزود: کتاب بهتر از مجنون، در فصل اول خود، به دوران کودکی شهید پرداخته و قدم به قدم ، نوجوانی و جوانی تا بعد از شهادت و سختی‌های دوری و‌فراق زن جوانی با دو فرزند خردسالش را روایت می‌کند. 

وی گفت: حال و هوای یک نویسنده را نمی‌شود با چیدن کلمات در کنار هم توصیف کرد و ای بسا اگر این احوالات در وادی شهید و شهادت باشد که در تعریف نیز نمی‌گنجد در واقع شهدا قلب تپنده تاریخ هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر