logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۳۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

مشکلی در گاز‌رسانی واحد‌های نهضت ملی مسکن زنجان نیست

مشکلی-در-گاز‌رسانی-واحد‌های-نهضت-ملی-مسکن-زنجان-نیست
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه طرح گازرسانی مسکن‌های ملی استان زنجان به سرعت در حال اجرا است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به 14 هزار و 845 واحد مسکونی در قالب مسکن ملی در استان گاز‌رسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه گاز زنجان آمادگی کامل اجرای گاز رسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تعریف شده را دارد، اظهار کرد: گاز زنجان مشکلی برای تامین گاز پروژه‌های مسکن ملی ندارد و طرح‌های گازرسانی با پیشرفت‌های خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر تحویل به موقع طرح گازرسانی واحدهای مسکونی مسکن ملی در استان، افزود: تامین زیرساخت‌های گازرسانی همزمان با اجرای این پروژه‌ها، مورد توجه جدی شرکت گاز استان زنجان قرار دارد به طوری که در حال حاضر طرح گاز رسانی پروژه‌های کوی زنگان، ارغوان، نصر، ثمین2، زیتون و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه میزان گاز مصرفی پیش‌بینی شده، برای 43 پروژه در دست اجرا، 58 هزارو 795 متر مکعب بر ساعت است، افزود: برای تامین گاز مشترکین واحدهای مسکن ملی در استان نصب 2 هزار و 213 انشعاب برآورد شده است.

سلیمانی‌نژاد از طراحی 53 هزار و 521 متر شبکه‌گذاری گاز ویژه واحدهای نهضت ملی مسکن استان زنجان در راستای ایجاد زیر ساخت‌های لازم گاز رسانی خبر داد و افزود: طرح گاز‌رسانی اکثر پروژه‌های شهرستانی به بهره‌برداری رسیده و تا کنون 511 مشترک در این راستا به شبکه گاز کشور متصل شده اند.

وی تاکید کرد: گاز زنجان آمادگی نصب کنتور و خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن ملی به بهره‌برداری رسیده را دارد و در صورت درخواست متقاضیان اقدامات لازم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر