logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

85درصد تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی تحقق یافت

85درصد-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-در-دستگاه‌های-دولتی-تحقق-یافت-
سرپرست اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران در استان زنجان پیگیری‌های خاص خود را دارد گفت: 85درصد تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی تحقق یافت.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه رزمندگان دارای 6ماه جبهه مشمول تبدیل وضعیت قرار می‌گیرند در اکثر دستگاه‌های دولتی این امر تحقق یافته است گفت: تبدیل وضعیت شامل فرزندان شهدا و جانبازان است که در بحث فرزندان جانبازان درصدی برای از کار افتادگی جانباز ملاک قرار داده نشده است و تمام جانبازان را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران در استان زنجان پیگیری‌های خاص خود را دارد و در تبدیل وضعیت ایثارگران اکثر افرادی که در ادارات مشغول به کار هستند به غیر از چند اداره که به صورت متمرکز بوده، پیگیر هستیم هر چه زودتر تبدیل وضعیت نفرات باقی مانده هر چه زودتر صورت گیرد.

سرپرست اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: با توجه به آمار اعلام شده 85درصد تبدیل وضعیت ایثارگران انجام شده است که برخی دستگاه‌های متمرکز از جمله صدا و سیما این روند در حال پیگیری است و دیگر سازمان‌های متمرکز روند کار باید از تهران پیگیری شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر