logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

طوفان‌الاقصی رویداد تحقق وحدت کلمه و اتحاد ملی است

طوفان‌الاقصی-رویداد-تحقق-وحدت-کلمه-و-اتحاد-ملی-است
امام جمعه قیدار گفت: یکی از مهمترین برکات حماسه عظیم الهی طوفان‌الاقصی ایجاد وحدت و وفاق حداکثری هم در شعاع منطقه‌ای و هم در شعاع جهانی در حمایت از آرمان فلسطین و تنفر عمومی از رژیم نسل کش اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قیدار اظهار داشت: از جمله سنت‌های غیرقابل تغییر الهی، پیروزی مستضعفان بر مستکبران است. امروز منطق مبارزه در فلسطین، منطق مقاومت مستضعفان در برابر مستکبران است. در چنین منطقی خداوند وعده پیروزی داده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در شرایطی که همه منتظر اقدامی از سوی اسرائیل علیه ایران و جریان مقاومت بودند، نیروهای مقاومت محصور در غزه، زیر چشم نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در حال طراحی و تدارک یک زلزله بزرگ در تاریخ اشغالگری ۷۵ ساله صهیونیست‌ها قرار داشتند. 

امام جمعه قیدار گفت: منطقه غزه از سال ۲۰۰۷ در محاصره کامل زمینی-هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی است. ساعت صفر عملیات، ۶:۲۹ دقیقه صبح ۱۵ مهرماه بود که برای اولین بار یک عملیات ترکیبی در سه حوزه زمینی، دریایی و هوایی توسط فلسطینی‌ها علیه اشغالگران طراحی و اجرایی شد. رزمندگان غزه از حصار امنیتی که به گفته خودشان «پیچیده ترین پروژه» ساخته شده توسط نهادهای نظامی اسرائیل و پیشرفته‌ترین مرز ساخته شده روی کره زمین از منظر تکنولوژی است عبور می‌کنند و رژیم اشغالگر و آمریکا را با یک شوک تاریخی مواجه می‌سازند.

وی ادامه داد: این عملیات در حالی طراحی و اجرائی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش بود و حتی از ماه‌ها قبل در تدارک حمله به جریان مقاومت قرار داشت.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برکات حماسه عظیم الهی طوفان‌الاقصی ایجاد وحدت و وفاق حداکثری هم در شعاع منطقه‌ای و هم در شعاع جهانی در حمایت از آرمان فلسطین و تنفر عمومی از رژیم نسل کش اسرائیل است، تصریح کرد: این واقعه رویدادی وحدت آفرین برای تحقق وحدت کلمه و اتحاد ملی است.

وی در بخشی دیگر با اشاره به مهمترین ویژگی شهید فهمیده که باعث شد تا حضرت امام از او به عنوان رهبر یاد کند، گفت: بصیرت عمیق وی بود که با شهادت درس شجاعت فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب الله آموخت. امروز شهید فهمیده به حق الگوئی شایسته و تصویری بر جسته ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور ماست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر