logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۳۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

محور مقاومت هیمنه اسرائیل را در جهان شکسته است

محور-مقاومت-هیمنه-اسرائیل-را-در-جهان-شکسته-است
امام جمعه ابهر گفت: محور مقاومت هیمنه اسرائیل را در جهان شکسته است، همه ما باید این پیروزی‌ها را ببینیم چون هر جا دشمن به ما و محور مقاومت فشار وارد کرده پیروز ما بودیم.

پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ابهر با دعوت مجدد از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید فهمیده گفت: در بیان شخصیت شهید فهمیده همین بس که امام راحل فرمودند: «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به خود می‌بندد و زیر تانک می‌رود تا جلوی دشمن را بگیرد.»

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به نامگذاری ۸ آبان به عنوان روز دانش آموز افزود: شهید فهمیده الگویی بارز و خوب برای نوجوانان و جوانان به ویژه دانش آموزان ما است.

حجت‌الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد ایثار و فداکاری نوجوانان کم سن و سالی بودیم که علیرغم کم بودن سن خود با رشادت و فداکاری در برابر دشمنان ایستادند، گفت: بصیرت ویژگی اصلی این نوجوانان بود و در برهه کنونی نیز وظیفه ما این است که اجازه ندهیم این جوانان و نوجوانان از الگو بیفتند.

وی با اشاره به اینکه ما امروز در غزه نیز از این جوانان و نوجوانان می‌بینیم که برای سرپا ماندن فلسطین ایثارگری می‌کنند، گفت: امروز شاهد هستیم که برخی از جوانان و حتی تحصیل‌کردگان به اندازه برخی از کودکان فلسطین که حتی در اوج بمباران نیز از نام و یاد خدا غافل نیستند فهم و شعور ندارند و سیاستشان تسلیم در برابر دشمن است که این امر نیز ناشی از بی‌بصیرتی است‌.

امام جمعه ابهر با اشاره به بحث رفع تحریم‌های موشکی گفت: قطعنامه ۲ هزار و ۲۳۱ که بر حسب آن سازمان ملل کشورمان را تحریم موشکی کرده بود کلا برداشته شد که یک موضوع مهم است.

خطیب نماز جمعه ابهر با تاکید بر اینکه باید به مسئله پیروز بودن و پیروز شدن خیلی توجه کرد، گفت: حزب‌الله همواره غالب است و غلبه با آنهاست تا جایی که در حوادث غزه می‌بینیم آن کسی که شکست خورده واقعی است رژیم غاصب صهیونیستی است که از درون از هم پاشید و حملات آنها به غزه را آمریکا و کشورهای غربی رهبری می‌کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه محور مقاومت هیمنه اسرائیل را در جهان شکسته است، متذکر شد: همه ما باید این پیروزی‌ها را ببینیم چون هر جا دشمن به ما و محور مقاومت فشار وارد کرده پیروز ما بوده‌ایم.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در جنگ جهانی دوم موضوعی به نام هولاکاست راه انداختند که هر کس از این موضوع در اروپا بگوید و بنویسد از بسیاری از چیزها محروم می‌شود، بیان کرد: امروز شاهد این هستیم مقام معظم رهبری با قاطعیت در برابر اسرائیل ایستاده و تاکید می‌کنند آنها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید که این موضوع باعث عصبانیت اسرائیلی‌ها شده است.

خطیب نماز جمعه ابهر با تاکید بر اینکه اسراییل خودش از بین خواهد رفت و اینها مانند صدر اسلام خودشان خانه‌های خود را تخریب خواهند کرد و پا به فرار خواهند گذاشت، گفت: این موضوع از وعده‌های الهی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر