logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
گزارش مردمی؛

اسرائیل در آتشی که خود به وجود آورده بلعیده می‌شود

اسرائیل-در-آتشی-که-خود-به-وجود-آورده-بلعیده-می‌شود
شهروندان زنجانی یکصدا می‌گویند، رژیم صهیونیست کودک‌کش در آتشی که خود به وجود آورده‌، بلیعده خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مردم استان زنجان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی راهپیمایی کردند. 

بیشتر بخوانید

در این راهپیمایی، راهپیمایان با تجمع در میدان انقلاب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شعار داده و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها اعلام کردند.

اسرائیل با آتشی که خود به وجود آورده، بلعیده خواهد شد

در این میان یکی از شهروندان زنجانی به خبرنگار موج‌رسا گفت: اگر تاریخ مطالعه شود نه در جنگ جهانی اول، نه در جنگ جهانی دوم آمبولانس به آتش کشیده نشد.

وی گفت: خود رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مردم در بیمارستان جمع شوند و بعد از این کار اقدام به بمباران بیمارستان با بمب‌هایی که آمریکا داد کرد و این نهایت ناجوانمردی و نهایت ددمنشی و کودک‌کشی است.

این شهروند زنجانی بیان کرد: طبق فرموده رهبری قطعا اسرائیل به آخر عمر خود نزدیک است و ایشان فرمودند که رژیم جعلی صهیونیست ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی ادامه داد: رهبری در فروردین امسال فرمودند که اسرائیل انگار با دست خود پایان خود را رقم خواهد زد، اخیرا نیز فرمودند که اسرائیل از این غیض خواهند مرد.

این شهروند زنجانی تاکید کرد: ناجوانمردان کودک‌کش در این آتشی که خود به وجود آورده‌اند بلیعده خواهند شد.

امروز تاوان آزادگی تمام مردم جهان را کودکان غزه می‌دهند

اما شهروند دیگر زنجانی با محکومیت شدید اقدامات شامگاه روز گذشته رژیم صهیونیست در حمله به بیمارستانی در غزه و شهادت چند صد تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین گفت: ملت ایران یک‌صدا آماده پاسخگویی به ددمنشی‌های رژیم بعثی، صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل است.

وی افزود: امروز تاوان آزادگی تمام مردم جهان را کودکان غزه می‌دهند؛ وای بر تمام مردمانی که دم از حقوق بشر می‌زنند، وای بر اروپا، آمریکا، دولت‌مردان انگلیس که دم از حقوق بشر می‌زنند.

این شهروند گفت: چرا باید خون مردم بی‌دفاع، کودک، زن در غزه ریخته شود اما هیچ صدایی از دولت‌مردان غاصب و انگلیس و آمریکا شنیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: امروز بمب‌های آمریکایی باعث کشته شدن کودکان غزه است، امروز دنیا می‌بینید که این رژیم غاصب است که هم مملکت را غصب کرده و هم دستش به خون تمام مردم غزه آغشته است.

این شهروند زنجانی با اشاره به اینکه در اسرائیل مردم عادی وجود ندارد و همگان مسلح هستند، گفت: همگان سرباز آمریکا و اسرائیل هستند و حتی زنان نیز موظف به سپری کردن دوره سربازی‌اند.

وی ادامه داد: اگر امروز مردم غزه از خود دفاع می‌کند در برابر ددمنشی‌ها و اشغالگری‌های رژیم اسرائیل از خود دفاع می‌کند بنابراین از دنیا می‌خواهیم تا این دشمن غاصب و رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

مسلمانان با اتحاد این غده سرطانی و خطرناک را نابود می‌کنند

دیگر شهروند زنجان با اشاره به اینکه با حضور در راهپیمایی علاوه بر انجار خود از اسرائیل و محکومیت اقدامات وحشی‌گری این رژیم کودک‌کش، حمایت خود را از فلسطین اعلام و می‌گوییم که پشتیبانشان هستیم، گفت: حتی اگر نیاز باشد به جنگ هم می‌رویم و جانمان را برای مسلمانان جهان می‌دهیم.

این شهروند زنجانی با تاکید بر اتحاد مسلمانان گفت: باید با اتحاد این غده سرطانی که برای همگان می‌تواند خطرناک باشد را از بین ببریم، رزمندگان شروع کردند و ما باید ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

این شهروند زنجانی با ابراز تعصب برای خوی وحشی‌گری رژیم اسرائیل که بزدلانه اقدام به بمب‌افکنی به بیمارستان در غزه کرده و هزاران نفر را شهید و زخمی کردند، گفت: دیدن صحنه‌های از این بیمارستان واقعا برایم دردناک بود، با دیدن پدری که تکه‌های کودک خود را در نایلون جمع کرده و آه و ناله می‌کرد دقیقا این موضوع در ذهنم آمد که امام حسین(ع) چگونه توانستند تکه‌های علی‌اکبر(ع) را جمع کنند، غم این پدر فلسطینی واقعا در قلبم سنگینی می‌کند.

وی ادامه داد: من با قاطعیت اعلام می‌کنم تا خون در رگ ماست فلسطین را حمایت خواهیم کرد و اسرائیل بداند که نابود شدنی است با اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده بود این رژیم کودک‌کش ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما این رژیم در نابودی به دست خود عجله کرد.

ملت فلسطین بداند ایران پشتیبانشان خواهد بود

بانویی که در این راهپیمایی حضور داشت ضمن تاسف از حوادث اخیر، با بغضی در گلو گفت: با دیدن صحنه‌هایی از بدن‌های تکه تکه شده زنان و کودکان غزه دلم به درد و خونم به جوش آمد و آمده‌ام تا در این راهپیمایی نهایت ناراحتی خود را نشان دهم.

وی بیان کرد: امیدوارم رژیم جعلی هرچه سریع‌تر نابود شود و ملت فلسطین بداند ایران همواره پشتشان خواهد بود.

دیگر بانویی که در تجمع حضور داشت، ضمن ابراز ناراحتی از اتفاقات رخ داده گفت: جنایت اسرائیل برای امروز و دیروز نیست و سال‌هاست که این رژیم اقدام به چنین وحشی‌گری‌هایی می‌کند.

وی افزود: دیدن به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌دفاع فلسطین اصلا طبیعی نیست، اما این خون‌ها مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل است

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر