logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

افزایش 13 درصدی تناژ حمل بار در استان زنجان

افزایش-13-درصدی-تناژ-حمل-بار-در-استان-زنجان-
رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 367 هزار بارنامه در استان صادر شده است گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

غلامرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه 10 کالای عمده جابه‌جا شده در جاده‌های استان شامل خاک معدنی، کیک باطله، روی، سیمان، کنسانتره سنگ آهن، شمش آهن، مفتول آهنی، نفت، گاز، اسید، مفتول آهنی و میلگرد گزارش شده است گفت: در 6 ماهه نخست امسال  5 میلیون و 850 هزار تن کالا به وسیله ناوگان باری استان حمل شده است که این مقدار نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال 367 هزار  بارنامه در استان صادر شده است و این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: در بیشتر مواقع اضافه تناژ در حمل بار وجود دارد که گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در محورهای مواصلاتی استان با حضور کارشناسان حوزه معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه در حال اجراست.

کرمی ابراز کرد: باید توجه داشت که حمل بار بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه به شبکه راه‌های کشور که با هزینه بسیار زیاد ساخته شده‌اند خسارت وارد می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر