logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۱۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

بهره‌برداری از ۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در هفته دولت

بهره‌برداری-از-۹-پروژه-راهداری-و-حمل-و-نقل-جاده‌ای-استان-زنجان-در-هفته-دولت
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در هفته دولت در سطح شهرستان‌های استان ۹ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: در هفته دولت در سطح شهرستان‌های زنجان، طارم، ماهنشان، سلطانیه و بخش زنجانرود ۹ پروژه افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید

قزوینیان اعلام کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسدآباد-قیاسه به طول ۱۲ کیلومتر، روکش مقطعی ترانزیت زنجان_میانه از کیلومتر صفر تا ۱۰۶، آسفالت محور آستاکول_درام به طول ۷.۵ کیلومتر، محور سلطانیه_ قیدار به طول ۸ کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل شده این اداره کل است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی لکه‌گیری مقطعی و روکش محورهای زرنان، کزبر و محور اسفجین_میرجان به طول ۵.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و لکه‌گیری مقطعی و روکش آسفالت قواق علیا و سفلی و قرقان علیا و سفلی_کاروانسرا و یوسف‌آباد به طول ۶.۵ کیلومتر با پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجرا است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افتتاح مجتمع خدماتی_رفاهی بین‌راهی دشت آروند خبر داد و افزود: بهره‌برداری از راه روستایی دالکی در بخش زنجانرود و بهره‌برداری از بخشی از راه روستایی علی‌آباد معینی در شهرستان زنجان به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر