logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۳۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن صنفی رانندگان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

افزایش قیمت لاستیک شرایط فعالیت رانندگان را سخت کرده است

افزایش-قیمت-لاستیک-شرایط-فعالیت-رانندگان-را-سخت-کرده-است
رئیس انجمن صنفی رانندگان زنجان با بیان اینکه سعی بر این است که به مشکلات رانندگان جدید الورود رسیدگی لازم به عمل آید گفت: افزایش قیمت لاستیک شرایط فعالیت رانندگان را سخت کرده است.

سعید مصطفوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه قیمت روغن ماشین‌‎های سبک و سنگین افزایش نداشته است گفت: نسبت به دو ماه گذشته قیمت روغن ماشین پایدار است ولی قیمت لاستیک ماشین روند افزایشی داشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید چاره‌ای برای افزایش قیمت لاستیک ماشین‌های سبک و سنگین در نظر گرفته شود چرا که بالا بودن قیمت لاستیک برای ماشین‌ها خود عامل مهم کنارگیری از این شغل است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان زنجان ابراز کرد: قیمت لاستیک ایرانی برای ماشین‌های سنگین 30 میلیون تومان و قیمت لاستیک با برند خارجی 90 میلیون تومان در بازار موجود است.

مصطفوی تصریح کرد: بسیاری از رانندگان از شرایط موجود ناراحت هستند سعی کردیم مشکل بیمه تکمیلی که طرف قرار داد با بیمه دانا بود برای قشر راننده حل شود که خوشبختانه موفق بودیم و فعلا بیمه تامین اجتماعی رانندگان جدیدالورود حل نشده است.

وی گفت: بحث تامین اجتماعی که بیمه یک درصد افزایش پیدا کرده که 50 درصد را بیمه تقبل کرده و 50 درصد دیگر بر عهده راننده است که این روند بر حقوق راننده یک میلیون تومان تاثیر دارد در این مورد تفاهم نامه‌ای با بیمه تامین اجتماعی کل کشور تنظیم شده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان زنجان تاکید کرد: هر ساله درصدی بر بیمه رانندگان شامل می‌شود و رانندگانی که در حال فعالیت در این زمینه هستند حق واریزی و حق بیمه دارند که هر چقدر حق واریزی بیمه بیشتر باشد حقوق بازنشستگی رانندگان به عبارتی دریافتی بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر