logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۰۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

مشکل بیمه رانندگان جدید‌الورود ماشین‌های سنگین در زنجان هستیم

مشکل-بیمه-رانندگان-جدید‌الورود-ماشین‌های-سنگین-در-زنجان-هستیم
رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه رانندگان ماشین سنگین با مشکلات زیادی در جاده‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند گفت: مشکل بیمه رانندگان جدید‌الورود ماشین‌های سنگین در زنجان هستیم.

غلامرضا کرمی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه مشکلات مربوط به بیمه رانندگان ماشین سنگین شامل دو بخش می‌باشد اظهار کرد: بیمه اول آزاد حساب می‌شود و بیمه دوم شامل بیمه تکمیلی زیر نظر مرکز خدمات اجتماعی است.

وی با بیان اینکه طی قوانینی که از مرداد سال 1397 به بعد رانندگانی ماشین سنگین که جدیدالورود هستند، مشمول یارانه دولت نمی‌شوند ادامه داد: پیگیری‌هایی که توسط سازمان اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شکل گرفته که امید است مشکلات مربوط به رانندگان ماشین سنگین حل شود.

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: رانندگانی که قبل از سال 1397 اقدام به خدمات بیمه کرده‌اند نصف حق‌البیمه مربوطه توسط راننده و الباقی توسط دولت واریز می‌شود.

کرمی تاکید کرد: در این راستا سعی شده است که تمام مشکلات مربوط به بیمه رانندگان ماشین سنگین جدید‌الورود در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر