logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در استان زنجان

پیش‌بینی-بارش‌های-پراکنده-در-استان-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه شرایط جوی استان از روز دوشنبه تا چهارشنبه وزش باد و افزایش ابر در سطح استان قابل پیش‌بینی است گفت: بارش‌های پراکنده زنجان را فرا می‌گیرد.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پیش‌بینی هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری است که از بعد ازظهر با  وزش باد همراه خواهد بود گفت: شرایط جوی استان از روز دوشنبه تا چهارشنبه وزش باد و افزایش ابر در سطح استان قابل پیش‌بینی است که وزش باد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه گاهی نسبتا شدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرایط ناپایدار در روز چهارشنبه با بارش‌های پراکنده باران و گاهی رعدوبرق نیز همراه خواهد بود و دمای هوا طی این مدت تغییرات محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته روستای خیرآباد با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و چورزق با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه استان بودند.

قدیمی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۶ و ۲۱ درجه، ابهر ۶ و ۲۰، خرمدره هشت و ۲۰ درجه، آببر ۱۲ و ۲۲ درجه، سلطانیه چهار و ۱۹ درجه، قیدار هشت و ۱۶ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر