logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۳۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

آمریکا مسئولیت همه جنایت‌ها علیه مردم غزه است

آمریکا-مسئولیت-همه-جنایت‌ها-علیه-مردم-غزه-است-
امام جمعه ابهر گفت: ضربه‌ای که به اسرائیل خورده به قدری محکم است که این رژیم از هم گسیخته و سیاست‌گذاری این رژیم توسط آمریکا صورت می‌گیرد، بنابراین مسئولیت همه جنایت‌ها در غزه بر عهده آمریکاست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت و سفارش مردم به تقوای الهی و تشکر از عموم مردم در تجمع اعلام انزجار از کودک‌کشی رژیم غاصب اسرائیل گفت: باید همگی نسبت به این رژیم اعلام انزجار، خشم و نفرت خود را نشان دهیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مردم غزه اکنون به کمک مالی ما نیاز دارد، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که آب و برق را به روی مردم قطع کردند و از هرجهت این مردم بی‌گناه در محاصره هستند و دشمن منتظر است که این مردم تسلیم شوند، بنابراین مؤمنین کمک‌های مالی را فراموش نکنند، راه‌های مختلفی وجود دارد، برادران ما از هلال‌احمر اعلام آمادگی کردند و در سایت مقام معظم رهبری در پرداخت وجوهات نیز یک بخش برای کمک به چهره مقاومت وجود دارد.

حجت‌الاسلام مرادپور تصریح کرد: یکی از دردناک‌ترین روضه‌های ما این است که در شب هفتم چند هزار نفر برای لشگر کفر در مقابل امام حسین (ع) برای کمک آمدند و کسی نبود به امام حسین (ع) کمک کند و ایشان تنها بودند، خدا را شکر می‌کنیم که امروز دیگر این شرایط وجود ندارد ولی متأسفانه می‌بینیم که بایدن و نخست‌وزیر انگلیس برای کمک به اسرائیل سفر می‌کنند و اعلام می‌کنند که در کنار این رژیم غاصب هستند.

امام جمعه ابهر گفت: اگر ما نیز اعلام می‌کنیم در کنار مردم غزه هستیم، عملاً هم باید نشان بدهیم در کنارشان هستیم.

وی افزود: جهان کفر از اعلام حمایت خود از اسرائیل کودک‌کش خجالت نمی کشد، ما نیز باید در کنار مردم فلسطین باشیم، به طور قطع اگر جسماً نیز لازم باشد حضور پیدا کنیم سیل عظیمی از جوانان و مردم غیور و متدین ایران برای حمایت از این مردم فلسطین برای جنگ اعلام آمادگی خواهند کرد، اما اکنون فرصت کمک مالی، تجمع، حضور در فضای مجازی وجود دارد، جنگ در یک جبهه نیست

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه امروز مهمترین جنگ اسرائیل با غزه در فضای مجازی و رسانه است، گفت: در این جنگ رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را دارند تغییر می‌دهند و بسیار قوی عمل می‌کنند و ما شاهدیم در کشور ایران نیز یک عده در جبهه دشمن قلم‌زنی می‌کنند و خجالت هم نمی‌کشند.  

خطیب نماز جمعه ابهر افزود: بایدن حرف عجیبی را مطرح کرد که اگر اسرائیلی نبود ما باید اسرائیل را تشکیل می‌دادیم و این نشان‌دهنده نقش مهم این رژیم در کنترل منطقه و بر علیه حکومت اسلامی است، این حرکت‌های حمایتی که از سوی آنها از اسرائیل صورت می گیرد برای ما آگاهی‌بخش است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن در حمایت از رژیم اسرائیل، با از بین رفتن آبرو و اعتبار خود ابایی ندارند و با اینکه می‌دانند از لحاظ علمی اعتبار خود را از دست می‌دهند اما برای حمایت از اسرائیل دروغ می گویند و اعلام می‌کنند که اسرائیل حق است و فلسطین از قبل وجود نداشته است، در حالی که برای هر فرد محققی تاریخ فلسطین مشخص است و در منابع غربی نیز فلسطین مقدم بر اسرائیل است و امروز جنگ شدیدی بین حق و باطل شکل گرفته است.

این مسئول با اشاره به انتخابات مجلس و شروع دومین مرحله ثبت‌نام نامزدهای نمایندگی گفت: طبیعی است که هر کس طرفدار یک نامزد خواهد بود از ۴۴ سال پیش این رویه وجود داشته اما باید از یک شخص اصلح حمایت شود. 

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد در سال‌جاری کشور ما است، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند به حول قوه الهی انجام خواهد شد، مهمترین وظیفه هر انسان دلسوز، کنشگر سیاسی، اجتماعی و مجازی این است که پای صندوق‌های رأی را شلوغ کند و پایداری امنیت و اقتدار هر کشور حضور حداکثری و با شور و شوق مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین کاری که به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک می‌کند امیدآفرینی است، گفت: باید هم نقاط‌قوت و هم مشکلات بیان شود و در این ۸ سال گذشته مـشکلات بزرگی برای کشور ایجاد کردند که نیازمند پشتیبانی مردم است.

امام جمعه ابهر گفت: طبق بیانات اخیر رهبر معظم رهبری در بین نخبگان «طبق اطلاعات رسیده سیاست‌گذاری در اسرائیل در این هفته‌های اخیر توسط آمریکا صورت می‌گیرد» یعنی این سیلی به قدری محکم است که تمام اسرائیل را به هم ریخته است و کابینه، پلیس و ارتش اسرائیل به هم ریخته و از هم گسسته شده است و آمریکایی‌ها اسرائیل را مدیریت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسئولیت این جنایت‌های در حال وقوع در فلسطین با آمریکایی‌ها است و میدان نبرد اگر توسعه پیدا کند حضرت آقا فرمودند: جوانان محور مقاومت و کنشگرها وارد میدان خواهند شد و غزه روضه مجسم کربلاست و جنایت قرن‌ها در حال وقوع است و مسئول این جنایت‌ها با اسرائیل و در رأس آن با آمریکاست.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمدرضا کیانفر ] [ ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ]
. آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: اگر جنایات در غزه متوقف نشود نمی‌توان جلو مقاومت را گرفت. رهبر معظم انقلاب، فقط در صورتی جنایات در غزه متوقف می‌شود که جنابعالی تروریستهای حماس و جهاد اسلامی را که آغازگر جنایات بودند محکوم نمایید زیرا عالم و آدم تصور دارند شما فرمان تجاوز به اسرائیل را صادریده‌اید. بیندیش هشیار و بگشای گوش، سخن از خردمند مردم نیوش. اگر داد بودت به دل اندرون، تو را پیشدستی نبودی به خون. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.
فرم ارسال نظر