logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۲۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است

اسرائیل-در-مسیر-نابودی-قرار-گرفته-است
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی از قبل دچار اختلافات داخلی بود گفت: با اتفاقات جدید نیز این رژیم کودک کش در مسیر نابودی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این طوفانی که در ۱۵ مهر به نام طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی به وقوع پیوست یک شادی عمیق و وصف‌ناپذیر را در دل همه دوستداران مقاومت ایجاد کرد و از عمق وجود همه خوشحال شدند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به غیر قابل ترمیم بودن شکست رژیم غاصب در برابر حماس افزود: یک اختلاف خیلی سنگین بین خود ارتش رژیم غاصب صهیونیست شکل گرفته و صدمات غیرقابل جبران نیز در جریان اخیر دیدند.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیست یک کشور جعلی است، گفت: این رژیم جعلی با حمایت‌های ظالمانه انگلیس و بعد آمریکا تأسیس و تثبیت شد و با ظلم، جنایت و با پشتیبانی همه جانبه سازمان‌های بین‌المللی به قدرت نسبی رسید، در حالی که یک قدرت پوشالی است.

وی با بیان اینکه در جنگ ۶ روزه اسرائیل و عراق هر چند با خیانت همراه بود همه فکر می‌کردند که اسرائیل یک قدرت شکست‌ناپذیر است افزود: با وجود اینکه مردم فلسطین  تحت ستم، محاصره شده، مظلوم و از همه امکانات محروم هستند توانستند به یک قدرت نظامی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: حماس توانسته به عمق سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده و شهرک‌های رژیم صهیونسیتی را تحت مدیریت خود درآورد، صدها اسیر و کشته اسرائیل دستاورد این جنگ برای فلسطینیان بود و در این جنگ شکست هیمنه اسرائیل را شاهد هستیم.

امام جمعه ابهر گفت: اسرائیلی که قبل همه این جریانات هم زوال آن دیده می‌شد و هم یک اختلاف بنیادین داخل آن شکل گرفته و دولت‌ها در آن دائم در حال تغییر است، ما دو نکته را شاهد خواهیم بود، اولاً دولت نتانیاهو قطعاً سقوط خواهد کرد و ثانیاً بعید است دولت جدید هم بتواند این کمبودها را جبران کند و دولت پایداری را تشکیل دهد، بنابراین اسرائیل به یک مسیر بی‌بازگشت نابودی وارد شده و دچار شکاف‌های عمیق اطلاعاتی و نظامی شده و نابودی و اضمحلال او حتمی است.

این مسئول تصریح کرد: تلاش آمریکا مذبوحانه است و اگر ناوهای خود را به مدیترانه بیاورد فضاحت دیگری را برای اسرائیل و حامیانش به وجود خواهد آورد چرا که نیروهای فلسطین این ناوها را خواهند زد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر