logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۲۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان خبر داد:

احداث مجموعه قرآنی در گلشهر کاظمیه

احداث-مجموعه-قرآنی-در-گلشهر-کاظمیه
شهردار زنجان با بیان اینکه تعداد خانوار بالایی در گلشهر متقاضی فعالیت‌های قرآنی هستند، گفت: با توجه به تقاضاها؛ یک مجموعه قرآنی در این شهرک احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی‌رضا فیروفر امروز در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: این روزها شاهد اتفاقاتی در دنیا هستیم که دارای دو بعد است ابتدا بعد حماسی این ماجرا است که یکی از حماسه‌ها توسط مردم مسلمان علیه استبداد رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بعد دیگر بعد عاطفی این مسئله است و باید از تمام کسانی که در مقابل این حرکت سکوت کرده‌اند باید تجدید نظری در وجدان خود داشته باشد.

شهردار زنجان در ادامه با بیان اینکه اگر بخواهیم فنی و بودجه‌ای صحبت کنیم، مانند سال قبل کاری که در زمینه بودجه عمرانی شده بی‌نظیر است، گفت: هنوز کارهای عمرانی جمع‌بندی نشده و نمی‌توان آمار آن را در حال حاضر ارائه داد بنابراین آخر سال می‌توان میزان هزینه انجام شده را اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: فعالیت قرآنی در پارک بانوان انجام می‌شود با این وجود فعالیت‌های قرآنی در شهرک گلشهر، پونک، بهارستان و منظریه می‌تواند در پارک بانوان پوشش داده شود و محل مناسبی برای این فعالیت‌ها باشد.

فیروزفر با بیان اینکه تعداد خانوار بالایی در گلشهر متقاضی فعالیت‌های قرآنی هستند، گفت: با توجه به تقاضاها در گلشهر کاظمیه؛ یک مجموعه قرآنی در این منطقه احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر