logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۲۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
هشدار مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی:

مشاورین املاک متخلف منتظر جریمه‌های سنگین باشند

مشاورین-املاک-متخلف-منتظر-جریمه‌های-سنگین-باشند
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: مشاورین املاک متخلف علاوه بر پلمپ؛ جریمه سنگینی را متحمل خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسین مذنب امروز در حاشیه ششمین جلسه شورای مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص بازرسی و مدیریت عملکرد ثبت شکایت شده، گزارش‌ها در دست اقدام قرار و راستایی‌آزمایی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که هر گزارشی که در خصوص عملکرد مدیران و یا در خصوص حقوق شهروندی به دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی واصل شود؛ حتما به نتیجه خواهد رسید.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وضعیت مسکن و احداث آن در استان‌های مختلف متفاوت است، گفت: اما در مجموع با انجام پروژه‌ها می‌توان نمره قابل قبولی را تا پایان دولت سیزدهم، به دولت داد.

وی در ارتباط با وضعیت استان زنجان نیز گفت: فعلا شرایط خوب است اما تنها یک و نیم سال به اتمام دولت سیزدهم باقی مانده و باید سریعا افرادی که تعیین تکلیف نشدند، تعین تکلیف شوند و شیرینی مسکن در دولت سیزدهم را بچشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعدیل شدن قیمت مسکن‌های ملی با ارائه تسهیلات، تصریح کرد: بحث تسهیلات متمم به استان‌ها ابلاغ شد و در مرحله اجرا قرار دارد، در خصوص تغییر نرخ سود تسهیلات از ۲۳ به ۱۸ درد نیز فرایند در حال انجام است و امیدواریم به نتیجه برسد.

 مذنب با بیان اینکه تعهد دولت سیزدهم ۴ میلیون مسکن بود گفت: همان‌طور که حضرت آقا فرمودند مدیران باید تلاش جهادی شبانه‌روزی داشته و حداکثر تعهد را در این دولت انجام دهند.

وی ادامه داد: با وضعیتی که اکنون وجود دارد ۵۰ درصد متقاضیان تا اوایل سال آینده تعیین تکلیف می‌شوند و مابقی متقاضیان نیز باید با سرعت بیشتری تخصیص پروژه شوند و تا اواخر دولت سیزدهم در خانه‌های خود مستقر شوند.

وی در خصوص برخورد با مشاورین املاک متخلف نیز یادآور شد: مشاورین املاک بدون پروانه و یا مشاورینی که حق کمیسیون بیشتری دریافت کرده‌اند در استان‌ها بررسی شده و به تعزیرات معرفی می‌شوند، بنابراین مشاورینی که تخلف می‌کنند علاوه بر پلمپ؛ جریمه سنگینی را متحمل خواهند شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر