logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۲۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور مطرح کرد:

تامین مسکن از بزرگترین پروژه‌های عمرانی دولت سیزدهم

تامین-مسکن-از-بزرگترین-پروژه‌های-عمرانی-دولت-سیزدهم
مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور گفت: تامین مسکن برای شهروندان یکی از بزرگترین تعهدات نظام و یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» وحید قربانی امروز در ششمین جلسه شورای مسکن استان زنجان گفت: تامین مسکن برای شهروندان یکی از تعهدات نظام و یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی دولت سیزدهم و وعده‌ی رئیس جمهور در زمان انتخابات بود تا بتوانیم با همین بضاعت اندک و محدودیت‌های فراوان که بر سیستم دولتی حاکم است ۴ میلیون مسکن تامین کنیم و در کشور به منصه ظهور برسانیم. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تحقق برخی از تعهدات مسکن در استان زنجان مایه مباهات ما است افزود: این اقدام در استان زنجان نقطه قوت در سطح کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور بیان کرد: هر استانی که در امر اجرای پروژه‌های مسکن پیشرو است قطعا با چالش‌هایی نیز رو به رو است و این چالش‌ها باید در این استان‌ها ابتدا و سپس در کل کشور مرتفع شود.

وی تصریح کرد: اجرای پروژه‌ها در شهر زنجان به لحاظ کیفیت و سرعت خوب بود، اما نقطه‌هایی که می‌تواند به عنوان آسیب مطرح شود و در مسکن مهر نیز اذیت کرد، بخش زیربنایی بود و اگر به موازات تامین ساختمان تامین زیرساخت انجام نشود نظام سکونتگاهی به درستی شکل نخواهد گرفت و ممکن است بعدا همین محل‌ها تبدیل به یک معضل و حاشیه‌نشینی شود بنابراین نگرانی بنده از بابت مسکن‌های ملی تامین زیرساخت است.

وی با بیان اینکه در سایت‌های شرق و غرب زنجان ساخت ۲ مدرسه در نظر گرفته شده بود، گفت: تامین زیرساخت‌ها در نواحی اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه ویژه شود.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور گفت: تعهدی که دولت خود را متعهد کرده واگذاری زمین ۵۰۰ متر مربعی ۹۹ ساله برای روستائیان در راستای ماندگاری آنان و مهاجرت نکردنشان به مرکز استان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر