logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۲۷۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

جذب ۱۲ نیروی آتش‌نشان در زنجان

جذب-۱۲-نیروی-آتش‌نشان-در-زنجان
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: فقر شدید نیروی متخصص در شهرداری زنجان وجود دارد چراکه نیروهای متخصص قدیمی بازنشست شده‌اند و این کمبود در آتش‌نشانی نیز محسوس‌تر است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: کمبود‌های بسیاری در بحث مدیریت شهری وجود دارد و فعلا هیچ چیز نرمال نیست.

وی با بیان اینکه علی‌رغم نوسازی ناوگان عمومی و خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ون اما بازهم بر اساس جمعیت ۵۰۰ هزار نفره شهر زنجان کمبود وجود دارد، افزود: بر اساس سرانه‌ها در تعداد نیروهای آتش‌نشانی نیز در شهر زنجان کمبود نیرو وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر حدود ۱۱۳ نفر اعم از عملیاتی و ستادی در آتش‌نشانی مشغول به خدمت هستند.

وی اذعان کرد: از ۱۱۳ نفر نیروی آتش‌نشانی ۹۶ نفر آتش نشان هستند اما طبق چارت موجود باید ۲۸۱ نفر نیرو در آتش‌نشانی زنجان مشغول به کار باشد. 

نجفی گفت: طبق آخرین خبر در آزمونی که شهرداری برگزار می‌کند، ۱۲ نفر نیرو جذب سازمان آتش‌نشانی زنجان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نردبان ۳۰ متری برای آتش‌نشانی خریداری شد، گفت: تقریبا با نردبان موجود می‌توان در صورت آتش‌سوزی مهار حریق را داشت، هر چند امکانات کاملا بروز نشده اما تقریبا نیاز شهر را در مواقع لزوم مرتفع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرداری کلا کمبود نیروی متخصص وجود دارد، تصریح کرد: فقر شدید نیروی متخصص در شهرداری زنجان وجود دارد چراکه نیروهای متخصص قدیمی بازنشست شده و فعلا نیروهای جدید جایگزین نشده است؛ با این شرایط فقدان نیروهای متخصص به شهرداری و شهر آسیب می‌رساند و نیروهای موجود نیز در حال فرسوده شدن هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر