logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۲۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج در گفتگو با موج‌رسا:

امنیت انقلاب با خون شهدا به دست آمده است

امنیت-انقلاب-با-خون-شهدا-به-دست-آمده-است
رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج با بیان اینکه اگر تاریخ این مزو بوم مطالعه شود خواهید دید که بیگانگان بعد از انقلاب اسلامی چه بر سر ملت ما آوردند گفت: امنیت انقلاب با ریختن خون شهدا به دست آمده است.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس لازم است یادآوری کنیم از رشادت،  بزرگمردان و جوانان این مرز و بوم که در دوران هشت دفاع مقدس با خون خود درخت پر برکت اسلام را آبیاری کردند گفت: اکنون بعد از گذشت نزدیک به ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی و سپرده شدن این پرچم به دست ما، وظیفه اصلی  در این دوران سازندگی و آبادانی میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز باید در نظر داشت توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در افکار ما تاثیر منفی بگذارد و خدای نکرده طوری نشود که عرصه برای دشمنان خالی بماند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج عنوان کرد: اگر تاریخ این مرز و بوم مطالعه شود خواهید دید که بیگانگان بعد از انقلاب اسلامی چه بر سر ملت ما آوردند، چه نقشه‌های شومی کشیده بودند که این انقلاب به ثمر و نتیجه نرسد.

صفائیان گفت: زمانی که صدام به ایران حمله کرد طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قول داده بود که ظرف چند روز به تهران برسد و حتی آن قدر جسارت داشت که برای شهرها و استان‌های ایران هم اسم انتخاب کرده بود.

وی اضافه کرد: ولی زهی خیال باطل، او در محاسباتش غیرت، همیت ایرانی و ایمان رزمندگان اسلام را نادیده گرفته بود و با لشکر،  تا بن دندان مسلح خودش حتی نتوانست به کوچکترین اهداف خود برسد و در نهایت با خواری و ذلت مجبور به عقب نشینی شد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج تصریح کرد: جوانان و مخصوصاً دانشجویان عزیز باید بدانند که دلاورمردان این مرز و بوم در آن دوران چه دلیری‌ها و چه رشادت‌هایی از خود به جا گذاشتند و با چنگ و دندان از مرزهای میهن دفاع کردند.

صفائیان ابراز کرد: امروز وظیفه سنگین برعهده ملت است که تا خون در رگ‌های ما جاری است به پاسداشت خون شهدای پرداخته و برای آبادانی میهن اسلامی بکوشیم و پرچم اسلام را سرافراز نگهداریم.

وی عنوان کرد: ما باید آگاه باشیم که هیچ کشوری و هیچ به اصطلاح ابرقدرت (پوشالی) دلش به حال ما نخواهد سوخت و جزو اهداف شوم خود نیت دیگری از برقراری ارتباط با ایران ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد هیدج گفت: وظیفه داریم برای آبادانی و ساختن آینده روشن برای کشور و فرزندانمان بکوشیم و همواره به یاد داشته باشیم انقلاب و امنیت حاضر با ریختن خون پاک هزاران شهید به دست آمده و باید از آن پاسدار کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر