logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۲۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

دفاع مقدس کارگاه عظیم شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های شهدا بود

دفاع-مقدس-کارگاه-عظیم-شکوفایی-استعدادها-و-ظرفیت‌های-شهدا-بود
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: دفاع مقدس کارگاه عظیم شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های شهید باقری‌ها، همت‌ها و سلیمانی‌ها بود.

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: هنوز از انقلاب اسلامی ۲ سال نگذشته بود یعنی نهال نو پا انقلاب تازه جان گرفته بود که تهاجم شدید استکبار به سمت ایرانی که بدون تسلیحات بود آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: هدف از این تهاجم از بین بردن انقلاب و نظام نوپای اسلام و تصرف قسمت‌هایی از خاک ایران و تضعیف جبهه اسلامی بود.

افشار افزود: خدامحوری، معادباوری، شهادت‌طلبی، مشارکت همگانی، روحیه ایثار و فداکاری، گذشت و بردباری و خوداتکایی از مولفه‌های مهم رزمندگان دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه دفاع مقدس در حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی نقش اساسی دارد، گفت: دفاع مقدس با تبدیل به دانشگاه عظیم انسان‌سازی و پرورش فضیلت و معنویت باعث تربیت نسل جوان شده است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس کارگاه عظیم شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های شهید باقری‌ها، همت‌ها و سلیمانی‌ها بود.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس نقش بازدارندگی دفاعی داشت، گفت: دفاع مقدس، دفاع در برابر جبهه‌ای از دشمنان منطقه و فرامنطقه بود که قدرت بازدارندگی داشت.

وی تصریح کرد: وظیفه و تکلیف امروز ما جهادآفرینی و جهاد تبیین است، چرا که دشمن قصد دارد جوانان و نسل جدید ما را ناامید سازد و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را کتمان کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر