logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۲۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد:

اجرای ۲۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس

اجرای-۲۵۰-برنامه-در-هفته-دفاع-مقدس-
فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: ۲۵۰ مورد برنامه و ۲۶ عنوان برنامه در سطح اقشار مختلف بسیج خواهران و برادران در سطح حوزه، پایگاه و ناحیه اجرا شد.

محسن احمدی‌تبار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در روز ۳۱ شهریور آغاز شد و برنامه‌ها با شعار «ما متحدیم» اجرا شد که مردم عزیز این شعار را در قضایای اخیر به وضوح نشان دادند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس گفت: جلسات مربوط به هفته دفاع مقدس در اتاق جلسات فرمانداری با حضور فرماندار و رئیس ادارات شهرستان برگزار شد.

احمدی‌تبار افزود: هفته دفاع مقدس سال‌جاری با بازگشایی مدارس و هفته تعلیم و تربیت مقارن شد و آموزش و پرورش در برنامه‌های امسال نقش پررنگ‌تری داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: ۲۵۰ مورد برنامه و ۲۶ عنوان برنامه در سطح اقشار مختلف بسیج خواهران و برادران در سطح حوزه، پایگاه و ناحیه اجرا شد.

وی افزود: از ۲۵۰ برنامه ۳۵ عنوان برنامه شاخص بوده است که همایش «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که این همایش همزمان در سراسر کشور با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ارتباط تصویری برگزار شد که از برنامه‌های شاخص شهرستان است.

این مسئول تصریح کرد: از برنامه‌های شاخص دیگر اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی که همزمان با سراسر کشور با همکاری آموزش و پرورش شهرستان اجرا شد و زنگ مهر مقاومت، یادواره‌های شهدا، یادواره شهید شاخص شهرستان، عطر افشانی و غبارروبی از مزار شهدای شهرستان از دیگر برنامه‌های شاخص شهرستان ابهر در هفته دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر