logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۲۵۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با موج‌رسا:

دفاع مقدس تجلی تحقق وعده‌های الهی بود

دفاع-مقدس-تجلی-تحقق-وعده‌های-الهی-بود
مسئول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس انقلاب نو پای جمهوری اسلامی به دست رهبری با تدبیر امام راحل به پیروزی پیش رفت گفت: دفاع مقدس تجلی تحقق وعده‌های الهی بود.

خدیجه شیخی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی تحقق وعده‌های الهی بود که قرآن کریم در آیاتش به آنها اشاره نموده است، یکی از آن وعده‌ ها در آیه ٢۴٩ سوره بقره ذکر شده که چه بسا گروه اندکی بر گروه زیادی غلبه پیدا می کنند گفت: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس با داشتن حداقل امکانات و نبود تجهیزات نظامی حتی سیم خاردار و فشنگ و مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار افتخاری است که نظام جمهوری اسلامی نمونه و نظیر در تاریخ ندارد.

مسئول بسیج جامعه زنان عنوان کرد: تحریم‌های دشمنان علیه کشور ما را هیچ کشوری نمی‌توانست تحمل کند، اما جمهوری اسلامی ایران با الهام از سال‌های دفاع مقدس توانست بر این تحریم‌ها غلبه کرده و در برخی زمینه‌ها به تولید و خودکفایی برسد.

شیخی ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جای‌جای جهان به‌عنوان یکی از قدرت‌های برتر در مقابله با استکبار جهانی است که این مهم با برهم‌زدن نقشه‌های دشمنان به‌خصوص آمریکایی‌ها در منطقه عینت یافته است.

وی تاکید کرد: ملت ایران بزرگ‌ترین، طولانی‌ترین و مستمرترین جنگ و نبرد تاریخ را در طول چهل و پنج سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد، پشت سر گذاشته است و نبردهایی که هر یک مقیاس جهانی داشته و کاملاً نابرابر بوده است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در این ایام به آن اشاره کردند تمام ابرقدرت‌های مؤثر جهان در تحولات مختلف در یک سمت این نبرد و ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر نبرد قرار داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: در طول این نبرد 45 ساله علیرغم تمام فراز و نشیب‌ها دفاع مقدس و دوران مقدس ما در قله بوده است؛ یعنی ما بیشترین کمک و نصرت الهی را و زمینه نزول قدرت الهی را در دوران دفاع مقدس داشتیم. دفاع مقدس ما همچنان برای ما قله است.

شیخی ابراز کرد: امروز اگر ما اصرار بر این داریم که هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، به این دلیل است که یک‌بار دیگر آن مسیر پیشرفت و عزت و اقتدار نظام و فرمول غلبه بر همه ابرقدرت‌های جهان را بازخوانی کنیم.

وی تاکید کرد: امروز از جنگ ترکیبی که دشمنان به راه انداخته‌اند با الگوگیری از دفاع مقدس و با همت جوانان در گام دوم انقلاب با پیروزی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر