logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۲۵۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر در پاسخ به اعتراضات مردمی:

وضعیت تقاطع امام حسین(ع) و معلم ابهر به حالت قبل برمی‌گردد

وضعیت-تقاطع-امام-حسین(ع)-و-معلم-ابهر-به-حالت-قبل-برمی‌گردد
فرماندار ابهر گفت: به دلیل ناقص انجام شدن مصوبات جلسه شورای ترافیک طرح دوزمانه شدن چراغ راهنمایی و رانندگی تقاطع امام حسین (ع) و معلم متوقف شد.

احمد ذولقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: اعضای شورای ترافیک طی جلسه‌ای، بر اساس گزارش رسیده بابت تلف شدن وقت مردم در چهارراه‌های امام حسین(ع)، معلم و جلوه تصمیم به اجرای طرح دو زمانه کردن چراغ راهنمایی و رانندگی گرفتند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این جلسه همه اعضا به غیر از یک نفر همه رای موافق دادند، گفت: این طرح در بیشتر شهرهای کشور در حال اجرا است و مصوبه این طرح به این صورت بود یک مسیر که پرحجم‌تر است زودتر سبز و مسیر دوم با تاخیر چند ثانیه‌ای سبز شود.

ذوالقدر تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری ابهر جهت تسهیل عبور و مرور خودروها چهارراه‌های امام حسین(ع)، معلم و جلوه نسبت به دو زمانه کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به صورت آزمایشی به مدت ۱۵ روز با حضور مامور راهور اقدام و گزارش بازخورد و نتیجه موضوع در جلسه بعدی گزارش شود.

وی با اشاره به تصویب برنامه‌ریزی چشمک‌زن شدن چراغ راهنمایی از ساعت ۱۲ شب تا ۶ صبح گفت: شهرداری موظف بود در زمان تعیین شده نسبت به تهیه طرح پیشنهادی جهت مسدود کردن چهارراه‌های امام حسین(ع)، معلم و جلوه و جانمایی و اجرای دوربرگردان مورد نیاز با هماهنگی پلیس راهور شهرستان اقدام و طرح پیشنهادی جهت طرح در شورای ترافیک به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان ارسال شود و همچنین برای دو زمانه کردن چراغ راهنمایی بر اساس میزان عبور و مرور وسائل نقلیه و درصد ترافیک عبوری با تاخیر عبور برنامه‌ریزی شود.

فرماندار ابهر گفت: ولی چون مصوبات از جمله عدم حضور یک پلیس راهور و اجرای ناقص مصوبات باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود که از مردم عزیز عذرخواهی می‌کنیم و وضعیت تقاطع امام حسین(ع) و معلم به حالت قبل برمی‌گردد ولی طرح دو زمانه شدن چراغ راهنمایی و رانندگی در چهارراه جلوه اجرا می‌شود‌‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر