logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۲۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

طرح دارویار برای جانبازان 70 درصد در استان اجرا می‌شود

طرح-دارویار-برای-جانبازان-70-درصد-در-استان-اجرا-می‌شود-
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه رای زنی‌های مختلفی در زمینه ارائه بهتر خدمات درمانی برای ایثارگران در استان زنجام شده است گفت: طرح دارویار برای جانبازان 70 درصد در استان اجرا می‌شود.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان زنجان با یک داروخانه در سطح شهر قرار داد مذکور بسته شده است که جانبازان 70 درصد در مرحله اول برای ارائه خدمات طرح دارویار معرفی شده‌اند گفت: هدف از طرح دارویار ارائه خدمت دارویی در منزل ایثارگران است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح از ابتدای مهرماه 1402 شروع شده است و بنا به نیاز ایثارگر خدمات دارویار اجرا می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: ایثارگران با مراجعه به سایت دارویار کد رهگیری را وارد سامانه کرده و داروها در عرض 24 ساعت درب منزل تحویل داده می‌شود و هزینه‌ای از ایشان بابت خرید داروها اخذ نمی‌شود.

حیدری ابراز کرد: در این طرح داروهای مورد نیاز درب منزل جانبازان بالای ۷۰ درصد و والدین معزز شهدای بالای ۷۵ سال سن تحویل داده می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح دارویار برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه ایثارگری استان با همکاری بیمه دی که بخش خصوصی بوده که در حال اجرا ‌است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر