logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۱۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

طرح دارویار برای خدمات‌رسانی به جانبازان و خانواده شهدا در زنجان اجرا می‌شود

طرح-دارویار-برای-خدمات‌رسانی-به-جانبازان-و-خانواده-شهدا-در-زنجان-اجرا-می‌شود
معاون بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به برگزاری طرح دارویار در استان زنجان گفت: طرح دارویار بنیاد شهید برای جانبازان و خانواده شهدا به منظور ارائه خدمات بهتر در دستور کار قرار گرفته است.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو باخبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مسئولان بیمه دی و بنیاد شهید برای اجرای طرح دارویار زحمات زیادی متحمل شدند اظهار کرد: سعی بر این است که با جدیت تمام و با هماهنگی بیشتر در اسرع وقت مسائل و مشکلات پیش رو را حل شده تا جامعه هدف با آرامش کامل و کمترین مشکلات درمانی مواجه باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طرح دارویار برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه ایثارگری استان با همکاری بیمه دی که بخش خصوصی می‌باشد به اجرا ‌درآمده است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: در این طرح داروهای مورد نیاز درب منزل جانبازان بالای ۷۰ درصد و والدین معزز شهدای بالای ۷۵ سال سن تحویل داده می‌شود.

حیدری تصریح کرد: برای بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف، ارتقای شیوه‌های خدمت‌رسانی و جایگاه ارزشی خانواده شهدا و جانبازان در جامعه و در این راستا جلساتی با حضور مسئولان ذیربط به صورت ماهانه برگزار شده و مسائل و مشکلات حوزه درمان جامعه ایثارگری مورد بررسی قرار می‌گیرد تا میزان رضایتمندی جامعه هدف افزایش یابد.

وی گفت: خادمین شهدا سعی دارد با ارائه خدمات مناسب از دغدغه‌های خانواده شهدا و جانبازان کاسته شود و اولویت‌های مهم بنیاد شهید برای خدمت به این گروه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر