logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۲۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

سخنرانی رئیسی در سازمان ملل زبان گویای انقلاب اسلامی بود

سخنرانی-رئیسی-در-سازمان-ملل-زبان-گویای-انقلاب-اسلامی-بود
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سخنرانی رئیسی در سازمان ملل زبان گویای انقلاب اسلامی و ملت ایران در جهان در سازمان ملل بود، گفت: سخنرانی رئیس جمهور بلندگوی انقلاب و بسیار تاثیر گذار بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نه وارنیوز سعید ثاقبی به حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اشاره و اظهار داشت: حضور ایشان در سازمان ملل بسیار فرصت مغتنمی در خصوص بیان واقعیت‌ها، رسانه‌ها و نظام سلطه در جهان بود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور ایران برای اولین بار نظام سلطه و رسانه‌ها را زیر سوال برد، تصریح کرد: سخنرانی ایشان برای ایران و ایرانی زیبا و افتخار آفرین بود.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سخنرانی رئیسی در سازمان ملل زبان گویای انقلاب اسلامی و ملت ایران در جهان در سازمان ملل بود، خاطرنشان کرد: سخنرانی رئیس جمهور بلندگوی انقلاب و بسیار تاثیرگذار بود.

ثاقبی با اشاره به اینکه سخنرانی رئیس جمهور واقعیت‌های مهم منطقه افول آمریکا و رژیم صهیونیستی، قدرت مقاومت در منطقه، فرار از غرب گرایی، افول غرب گرایی، نظام چند جانبه جهانی و کدخدا محوری آمریکا را نشان داد، یادآور شد: مردم برای دیدار با رئیس جمهور ایران صف بسته بودند ولی نماینده رژیم صهیونیستی را از جلسه اخراج کردند.

وی با بیان اینکه این همون چرخش و پیچ تاریخی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند، افزود: امروز ایران با قدرت تمام حرف می‌زند متاسفانه دولت‌های قبل به دنبال جلب رضایت غربی‌ها بودند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه صحبت‌های رئیسی بسیار تعیین کننده و اثر گذار بود، گفت: رئیس جمهور ایران شجاعانه و با منطق و با استدال آنچه که در فطرت انسان‌ها بوده را بیان کرد.

ثاقبی در پایان یاداور شد: این حضور در جوامع بین المللی بسیار اثرگذار بود و برای دوستان شاد کننده و برای دشمنان مایوس کننده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر