logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۲۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

ناراحت نقد شهروندان از شهرداری نیستیم

ناراحت-نقد-شهروندان-از-شهرداری-نیستیم
شهردار زنجان با تاکید بر اینکه خوشحال افزایش سطح توقعات مردم از شهرداری هستیم، گفت: قطعا مطالبه مردم و شهروندان ما را فعال‌تر خواهند کرد و از هیچ نقدی نیز ناراحت نمی‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی‌رضا فیروزفر امروز ۲۹ شهریور ماه در نشست خبری مشترک که با میراث فرهنگی زنجان برگزار شد؛ اظهار داشت: مدتی است در شهر زنجان شاهد اتفاقات مثبتی هستیم و به نظر می‌رسد شهرداری توانسته انتظاری که شهروندان از شهرداری دارند را تا حدودی براورده کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مناسبت‌های مختلف شهرداری زنجان در سطح شهر برنامه‌های متنوعی به اجرا می‌گذارد، به طوری که در حزن ائمه چهره شهر عزادار و برای شادیشان برنامه‌های شادی برگزار می‌کند و این موضوع را در پایتخت شور و شعور حسینی شاهد هستیم بنابراین شهرداری زنجان یکپارچه در خدمت عزاداران از شروع محرم تا پایان صفر قرار داشت و این روزها که وارد ماه ربیع شده‌ایم باید شهر حال و هوای جشن به خود بگیرد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه قطعا در تمام رویدادهای شهر، باید شهرداری پای کار باشد؛ گفت: چراکه شهرداری خانه ملت است و تمام همکاران در تلاش برای خدمت هستند و یکی از عرصه‌های خدمت؛ عرصه فرهنگی است.

وی با اشاره برگزاری دو رویداد آش و صنایع دستی که پیشرو هستند، اذعان کرد: جشنواره آش و صنایع‌دستی برای شهرمان بسیار رویداد خوشایند است. از ۱۶ سال گذشته این رویداد در شهر برگزار می‌شود و سال گذشته با اینکه برخی ناآرامی‌ها به دلیل ناآگاهی عده‌ای رخ داده بود اما در شهر زنجان جشنواره آش برگزار شد و ملت فهمیم زنجان در چنین اوضاعی به خوبی این جشنواره‌ را برگزار کردند. 

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم تا کاستی‌های موجود را برطرف کنیم، تصریح کرد: به لطف خدا متحد با هم پای کار جشنواره برای به یاد‌ماندی‌تر کردن جشنواره خواهیم بود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه این موضوع ابعاد مختلفی دارد گفت: امیدواریم همه با هم با فراهم کردن محیطی پر از نشاط و در چهارچوب شرع و با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی این جشنواره را به خوبی برگزار کنیم.

وی در خصوص تامین پارکینگ در این جشنواره نیز گفت: باید برای تامین پارکینگ و ترافیک این رویداد برنامه‌ریزی شود تا زحمت همشهریان و مهمانان به حداقل برسد. 

فیروزفر با تاکید بر اینکه خوشحال افزایش سطح توقعات مردم از شهرداری هستیم، گفت: قطعا مطالبه مردم و شهروندان ما را فعال‌تر خواهند کرد و از هیچ نقدی نیز ناراحت نمی‌شویم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : کارگر محله ] [ ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ]
ماشالا آقای شهردار احسنت سنه
فرم ارسال نظر