logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۲۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسائل مطرح شده در رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان؛

آسفالت‌های شهر زنجان برای یک کنده‌کاری گسترده آماده می‌شود

آسفالت‌های-شهر-زنجان-برای-یک-کنده‌کاری-گسترده-آماده-می‌شود
اجرای فیبر نوری در سطح شهر زنجان به طول ۳۳۰ کیلومتر انجام خواهد شد که نیاز به کنده‌کاری گسترده خواهد داشت و برای این اقدام مبلغی قریب به ۳۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»امروز ۲۸ شهریور ماه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان لایحه‌های متعددی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

لایحه اول در خصوص واگذاری زمین به قرارگاه خاتم‌الانبیا بود که این لایحه برای تامین مالی پروژه‌ها مطرح شد در این راستا زمینی در کوی پونک ضلع شرقی بیمارستان بهمن با توجه به عدم وجود شرکت کننده در مزایده دوم به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد و مورد تصویب قرار گرفت.

لایحه دوم در خصوص درخواست موسسه آموزش عالی صوفی رازی مالک پلاک‌های ثبتی واقع در کوی علوم پایه مبنی بر تقاضای اعمال مهر بر روی نقشه مصوب کمیسیون عمران بود که به تصویب رسید.

لایحه سوم در خصوص افزایش اعتبار در ردیف بودجه لکه‌گیری، تراش، روکش و درزگیری آسفالت و خرید قیر با منابع داخلی و استانی به مبلغ ۱۳۱۳۰۰۰ میلیون ریال بود که مورد تایید قرار گرفت.

لایحه چهارم در ارتباط با افزایش بودجه طراحی، تجهیز، تعمیر، بهسازی، نصب المان و نصب مبلمان بود که مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت.

لایحه پنجم در خصوص اختصاص بودجه برای تکمیل پارک ارم با مبلغ ۴۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال بود که مورد تایید قرار گرفت.

لایحه ششم افزایش ردیف بودجه برای طرح ساماندهی سایت دفن زباله هزینه‌های مرتبط با پناهگاه و نگهداشت سگ‌های بلاصاحب بود که مورد تایید قرار گرفت. 

لایحه هفتم در خصوص اصلاح و جابه جایی اعتبار ردیف بودجه به منظور انجام معاینات ادواری کارکنان مشمول قانون کار شهرداری بود که به تایید رسید.

لایحه هشتم در خصوص اصلاح ردیف بودجه خرید، اجاره ماشین‌الات عمرانی و خدمات شهری از محل دستگاه‌های اجرایی بود که به تایید اعضای شورا نرسید.

لایحه دیگر در خصوص افزایش اعتبار ردیف بودجه ساماندهی و تجهیز اطراف میادین و تقاطع‌ها، رفیوژ وسط معابر بود که مورد تایید قرار نگرفت.

یک لایحه در خصوص صدور مجوز حفاری برای اجرای فیبر نوری در سطح شهر مطرح شد که قرار شد به صورت دو فوریتی به آن پرداخته شود که در این راستا برای حفاری حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه‌ در نظر گرفته شده و با شرکت آسیا تک قرار داد منعقد می‌شود و شهرداری خود سهامدار خواهد بود بنابراین پروژه به صورت مشارکتی به اجرا خواهد رسید و این لایحه نیز به تصویب رسید.

لایحه بعدی در خصوص افتتاح حساب در نزد بانک سپه بود که به تایید رسید.

لایحه دیگر در خصوص دریافت بهای زمین سهم شهرداری واقع در کوی شهریار بود (تعاونی به اشتباه این زمین را واگذار کرده بود) که تایید شد.

یکی از لایحه‌ها نیز در خصوص واگذاری حق بهره‌برداری از سازه‌های تبلیغاتی بود که به تصویب اعضا رسید.

لایحه دیگری نیز در خصوص نامگذاری معابر، میادین بود که نامگذاری پارکینگ طبقاتی واقع در سعدی به پارکینیک طبقاتی و مجتمع تجاری توفیق مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر