logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۲۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهر سجاس خدابنده:

جامعه نیازمند معارف ناب اسلامی و سیره و اخلاق نبوی است

جامعه-نیازمند-معارف-ناب-اسلامی-و-سیره-و-اخلاق-نبوی-است
امام جمعه شهر سجاس خدابنده گفت: دنیا امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه معارف ناب اسلامی به خصوص سیره و اخلاق نبوی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام احمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: هر کس که خود را محب و دوستدار نبی اعظم(ص) می‌داند باید در راستای عمل به جهاد تبیین به دنبال معرفی سیره و اخلاق نورانی رسول الله(ص) به مردم جهان باشد و در این مسیر مقدس از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ما در این زمینه باید از ابزارها و امکانات نوینی که در اختیار داریم از جمله رسانه و فضای مجازی نهایت استفاده را ببریم و حال آن که متأسفانه آن طور که باید و شاید در این خصوص اقدامی نکرده‌ایم.

امام جمعه شهر سجاس خدابنده اضافه کرد: البته بنده به هیچ وجه منکر تلاش‌ها و زحمات دوستان به شکل خودجوش و یا تحت حمایت برخی نهادها و سازمان ها نیستم بلکه منظورم این است که در شأن پیامبر اعظم(ص) نتوانسته‌ایم به معرفی سیره و گفتار و اخلاق نورانی ایشان همت بگماریم.

وی همچنین بیان داشت: حقیقتی که وجود دارد این است که با وجود هجمه‌های شدید رسانه‌ای علیه اسلام و تشیع، دنیا امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه معارف ناب اسلامی به خصوص سیره و اخلاق نبوی است و لذا یکی از مهمترین رسالت‌های ما در بُعد رسانه‌ای و فرهنگی می‌بایست تلاش در جهت تبیین این مهم باشد.

امام جمعه شهر سجاس خدابنده ادامه داد: تلاش در جهت معرفی سیره نبوی به جهانیان، از مصادیق مهم عمل به رسالت جهاد تبیین در دنیای کنونی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر