logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۲۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان طارم در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

آسفالت‌ریزی و بهسازی راه ارتباطی آرشت تا روستای درام شهرستان طارم

آسفالت‌ریزی-و-بهسازی-راه-ارتباطی-آرشت-تا-روستای-درام-شهرستان-طارم-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم گفت: آسفالت و بهسازی 9 کیلومتر از سه راهی آرشت تا روستای درام شهرستان طارم انجام شد.

محمدرضا نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه انجام اقداماتی چون بهسازی و آسفالت راه‌های ارتباطی جزو مطالبات مردم شهرستان طارم  است گفت: آسفالت و بهسازی 9 کیلومتر از سه راهی ارشت تا روستای درام شهرستان طارم با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: سه راهی آرشت تا روستای درام شهرستان طارم 30 سال قبل عملیات آسفالت انجام شده بود که جاده شرایط مناسبی برای اسنفاده و بهره برداری را نداشت با تدابیر در نظر گرفته شده این مسیر عملیات بهسازی وآسفالت انجام شد تا مورد بهره‌‎برداری قرار گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم عنوان کرد: جاده‌های اصلی و فرعی و راه‌های دسترسی به مناطق مختلف سرمایه‌های عظیم هر منطقه و استان به شمار می‌رود و نگهداری و بهسازی از این راه‌های باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نجفی اضافه کرد: سعی بر این است که اصلاح خرابی، بهسازی و روکش آسفالت با سرعت هرچه بیشتر انجام گیرد.

وی گفت: تمام هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم از این اقدام، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بالا بردن کیفیت راه‌های ارتباطی است تا با افزایش ایمنی، رضایت کاربران جاده‌ای فراهم شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر