logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۱۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صمت شهرستان ابهر خبر داد:

اشتغال‌زایی برای هزار و ۵۸۲ نفر با اجرای طرح‌های صنعتی در ابهر

اشتغال‌زایی-برای-هزار-و-۵۸۲-نفر-با-اجرای-طرح‌های-صنعتی-در-ابهر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر گفت: با اجرای طرح‌های صنعتی برای هزار و ۵۸۲ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری برای هزار نفر اشتغال‌زایی در گروه فولادی صنایع نساجی انجام شود.

اصغر عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: درسال‌جاری ۶۰ مجوز تاسیس و توسعه صنعتی با سرمایه‌گذاری‌ ۸ میلیارد و ۲۰۰ ميليون تومان صادر شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با اجرای این طرح‌های صنعتی برای هزار و ۵۸۲ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

عزیزی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان سرمايه‌گذاری طرح‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسند باشد، گفت: همه سرمایه‌گذاری‌های بخش صنعت در استان زنجان توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر گفت: تعیین مقدار رشد سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی سال‌جاری نسبت به سال گذشته در پایان سال قابل استخراج است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری برای هزار نفر اشتغال‌زایی در گروه فولادی صنایع نساجی انجام شود و از واحدهای صنعتی که در سال‌جاری در شهرستان شروع به فعالیت کرده است، صنایع فولادی کاسپین است که در زمینه تولید انواع ورق‌های فولادی با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر در هر شیفت را فراهم کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در شرکت فولاد صدرای غرب نیز ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: این شرکت در زمینه تولید مفتول‌های فولادی فعالیت می‌کند و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم کرده است که این تعداد در آینده به ۷۰ نفر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر