logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

شرایط اشتغال در برخی حوزه‌های استان زنجان خوب است

شرایط-اشتغال-در-برخی-حوزه‌های-استان-زنجان-خوب-است
استاندار زنجان با اشاره به وضعیت مناسب اشتغال در استان گفت: در بحث اشتغال انرژی بالایی صرف کرده‌ایم و در برخی حوزه‌ها شرایط استان خوب است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش موج‌رسا؛ محسن افشارچی امروز ۱۹ مرداد ماه در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، بانوان و خانواده استان اظهار داشت: نرخ رشد جمعیت در استان زنجان متناسب با کشور کاهشی است. 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مناسب اشتغال در استان، افزود: در استان در بحث اشتغال انرژی بالایی صرف کرده‌ایم و در برخی حوزه‌ها شرایط استان خوب است.

افشارچی با اشاره به اینکه باید مشخص شود در استان چه زمینه‌ای نیاز به نیرو کار وجود دارد اذعان کرد: باید تمام امور مورد بررسی قرار گیرد و به‌ صورت تحلیلی در جلسات ارائه شود.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه ایجاد پنل‌های خورشیدی برای مددجویان توسط کمیته امداد، گفت: انتظار داریم این نوع اقدامات کمیته امداد بیشتر انجام شود و ادامه‌دار باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این امر علاوه بر ایجاد اشتغال سبب تامین انرژی پاک در استان می‌شود گفت: چنین اشتغال‌هایی کم هزینه بوده و می‌تواند اثرات مثبت ان را در کوتاه مدت دید.

افشارچی در ادامه با بیان اینکه ارائه آمار به تنهایی برای بررسی مسایل مختلف خصوصا مسائل اجتماعی کافی نیست، گفت: به عنوان مثال وقتی آمار در رابطه با زاد و ولد در منطقه اعلام می‌شود باید تحلیل آمارها نسبت به موضوعات مختلف نیز در پیوست آن باشد تا برنامه‌ریزان بتوانند با چشم‌انداز روشن، تصمیم‌گیری کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی در بخشی دیگر در ارتباط با اینکه کمپ ماده ۱۶ برای بانوان معتاد متجاهر استان اقداماتی انجام شده بیان کرد: سعی می‌شود برای معتادان مرد نیز زمینی تهیه و این ماده اجرا شود.

استاندار زنجان بیان کرد: ارائه آمار از برنامه‌های دستگاه‌های مختلف هم باید به‌صورت تصویری و تحلیلی باشد تا نکات قوت و ضعف را بدانیم و نقشه راه در آن حوزه ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر