logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۱۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

جهاد تبیین باید در دستور اولیه دستگاه‌های دولتی باشد

جهاد-تبیین-باید-در-دستور-اولیه-دستگاه‌های-دولتی-باشد-
فرماندار ابهر گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دستاوردهای بسیار زیادی بدست آمده، بنابراین روشنگری افکار عمومی‌ و جهاد تبیین باید در دستور کار دستگاه‌های دولتی باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد ذوالقدر در اولین جلسه جهاد تبیین که در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: آنچه که به برکت خون شهدا و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب باعث بالندگی و نشاط ایران اسلامی شده و دستاوردهای بی‌نظیری که در عرصه‌های مختلف به‌دست آمده باید به اطلاع مردم برسد و این در حالی میسر است که قرارگاه جهاد تبیین به‌ صورت مرتب ارزیابی عملکرد خود را دنبال کند تا فرامین رهبر فرزانه عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید

وی از محسن احمدی‌تبار فرمانده سپاه ناحیه ابهر به‌عنوان دبیر قرارگاه جهاد تبیین برای ارائه گزارشی از دستور کار قرارگاه قدردانی کرد و گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی نقش مهمی در جهت ایفای نقش اجرا شدن جهاد تبیین دارد چرا که در همه عرصه‌ها توانسته پابه‌پای دولت‌ها به موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف برسد.

ذوالقدر با بیان اینکه شایستگی مسلمانان در رسیدن به مدارج مختلف علمی در طول تاریخ یکی از شاخص‌های قابل توجه است، گفت: اگر آن زمان هم این شایستگی‌ها به درستی منتقل می‌شد الان بسیاری از افراد این کشفیات و اختراعات را به نام خود ثبت نمی‌کردند.

فرماندار ابهر با اشاره به لزوم توجه به مقوله اطلاع‌رسانی برای بیان عملکردها گفت: دولت انقلابی همت خود را برای حل مشکلات به کار بسته که لازم است برای روشنگری افکار عمومی این دستاوردهای قابل توجه بیان شود .

وی در پایان از حمایت‌های ائمه جمعه ابهر، هیدج و صائین‌قلعه برای پیشبرد اهداف دولت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر