logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۱۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس حوزه خواهران خدیجه کبری (س) در گفتگو با موج رسا:

آگاهی و شناخت توطئه‌های دشمن نمونه جهاد تبیین است

آگاهی-و-شناخت-توطئه‌های-دشمن-نمونه-جهاد-تبیین-است
کارشناس حوزه خواهران خدیجه کبری (س) با بیان اینکه هدف اصلی قتل عام مردم در سینما رکس آبادان چهره انقلاب را به تشویش کشیدن بود گفت: آگاهی و شناخت توطئه‌های دشمن نمونه جهاد تبیین است.

زهرا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی «موج رسا» با بیان اینکه پیام حضرت امام (راحل) همه نقشه‌های رژیم را به هم ریخت و ایشان با هوشیاری و درایت ابعاد جنایت رژیم پهلوی را بررسی کرد گفت: مسبب اصلی این فاجعه خود رژیم پهلوی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از جمله کارهایی که رژیم پهلوی در سال 57 انجام داد به آتش کشیدن سینما رکس آبادان است که  این سینما، سینمای بدنامی بود و عمدتا خارجی‌های شاغل در شرکت نفت آبادان و افراد لاابالی و زن‌های بی‌حجاب با پوشش‌های بد و زننده به آنجا می‌رفتند و این خود زمینه مناسبی بود تا رژیم با ارتکاب این جنایت فجیع آن را به گردن انقلابیون بیندازد و پشتوانه و حمایت مردمی را از انقلاب و رهبرانش بگیرد.

کارشناس حوزه خواهران خدیجه کبری (س) ابراز کرد: در ابتدای واقعه و پس از سوختن حدود چهارصد نفر در آتش قهر رژیم، برنامه طبق نقشه دستگاه پهلوی پیش می‌رفت و روزنامه‌های داخلی و رسانه‌های خارجی با متهم کردن مبارزان و انقلابیون، چهره بدی از آنها ترسیم می‌کردند.

اسماعیلی تاکید کرد: تروریست‌های داعشی در زمان حیات حکومت خود در عراق و سوریه به مجلس و حرم امام خمینی (ره) در ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ حمله تروریستی انجام دادند دشمن از هر لحظه‌ای برای تحقق اهداف خوداستفاده می‌کند.

وی عنوان کرد: رویکرد وقایع امروزی «جهاد تبیین» است؛ در این جهاد باید دروغ‌ها را افشا کرد و واقعییت‌هارا با صراحت بیان نمود.

کارشناس حوزه خواهران خدیجه کبری (س) گفت: بارها تروریست‌ها با هدف برهم زدن ثبات کشور مرتکب جنایتی دیگر  شده‌اند و هر بار با بینش دقیق و راهبردی رهبر ولایت و مردم همیشه در صحنه سیلی خورده‌اند.

اسماعیلی ابراز کرد: طی اتفاقات که در شاهچراغ به وقوع پیوسته است داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفتند در واقع در دومین حمله تروریستی این بار موفقیت چندانی را نداشتند و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی و در عین حال یک تروریست با ۲۶۰ فشنگ همراه دستگیر شد که قصد حمله به صفوف نمازگزاران را داشت.

 وی تاکید کرد: برخلاف شایعاتی که از سر ناآگاهی به دنبال آن است که بگوید کار، کار خودشان است فیلم‌های و تصاویر دوربین‌ها به خوبی منتشر شده و نشان می‌دهد که ماجرا از چه قرار است و نقش داعش چگونه است.

کارشناس حوزه خواهران خدیجه کبری (س) ابراز کرد: داعش که دست پرورده آمریکایی‌ها است رسماً مسئولیت این حادثه را برعهده گرفته است در نتیجه برخی گمانه زنی‌های نخ نما شده جز بر هم زدن آرامش و امنیت روانی جامعه سودی ندارد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر