logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۱۸۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود خبر داد:

شناسایی 95 مورد کامیون‌های اضافه بار در زنجانرود

شناسایی-95-مورد-کامیون‌های-اضافه-بار-در-زنجانرود
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اضافه تناژ یکی از مهمترین عوامل تخریب جاده‌ها در استان است گفت: بیش از ۹۵ مورد وسیله نقلیه اضافه تناژ بار در محورهای زنجانرود شناسایی شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طرح مذکور توسط گشت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انجام می‌شود اظهار کرد: تعداد ۶۵۰ دستگاه وسایل نقلیه باری شامل کمپرسی توسط این اداره مورد بازدید و کنترل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کنترل‌های میدانی در مبادی بارگیری، مقابل پلیس راه‌ها و در سطح محورهای پرخطر و دارای معادن به خصوص محور نیک پی ماهنشان، میرجان، مهرآباد، کزبر، قره بوته و مشمپا انجام می‌شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: سال گذشته با اجرای طرح نظارت و کنترل تناژ وسیله نقلیه باری در محورهای مواصلاتی زنجانرود تعداد ۹۵ مورد وسیله نقلیه دارای اضافه تناژ احصاء شده است.

زارعی افزود: طرح کنترل تناژ ناوگان باری توسط باسکول‌های ثابت در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه و باسکول‌های سیار در محورهای اصلی و فرعی به طور مستمر و با شدت در حال اجرا است.

وی گفت: تعداد ۱۶۳ مورد دارای سایر تخلفات علی الخصوص فاقد بارنامه و بیش از ۹۵مورد تخلف اضافه تناژ که جهت طرح در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه ماده ۱۱، ماده ۱۲ ارسال و مورد رسیدگی و ابلاغ رای قرار گرفته است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود افزود: در خصوص میزان تناژ بار حمل شده در سطح راه های استان، طی ۵ ماهه نخست امسال محورهای هدف ترانزیت زنجان_میانه، نیک‌پی_ماهنشان و محور روستایی مهرآباد به حصار از ۱۰۷ مورد کنترل شده ۵۴ مورد دارای تخلف است.

زارعی ابراز کرد: با توجه به پاره‌ای تخلفات صورت گرفته در خصوص افزایش تناژ بار، تمامی واحدهای تولیدی معادن شن و ماسه ملزم به اجرای قانون صدور بارنامه و رعایت و قید تناژ مجاز در آن می‌باشند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر