logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وعده‌هایی که تاکنون تحقق نیافته؛

ورزشکاران ابهری چشم انتظار احیای زمین فوتبال مجموعه ورزشی عسلک هستند+ فیلم

ورزشکاران-ابهری-چشم-انتظار-احیای-زمین-فوتبال-مجموعه-ورزشی-عسلک-هستند+-فیلم
چمن مجموعه ورزشی عسلک ابهر سال‌هاست به حال خود رها شده و به زمین بایر تبدیل شده که همچنان ورزشکاران ابهری چشم انتظار احیای زمین فوتبال این مجموعه ورزشی هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجموعه ورزشی چند منظوره عسلک با ۹ هکتار در دهه ۶۰ کلنگ‌زنی شده است و اکنون دارای استخر، چمن طبیعی زمین فوتبال، سالن ورزش‌های رزمی و استخر است و هر کدام در سال‌های مختلف افتتاح شدند.

بیشتر بخوانید

چمن طبیعی زمین فوتبال در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد که سابقه ۱۵ ساله دارد و اگر قرار باشد همچین چمنی احداث شود به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

چمن این ورزشگاه که قرار بود به مکانی سالم و با نشاط برای جوانان ابهری تبدیل شود اکنون به بیابانی تبدیل شده است و رسیدگی به وضعیت فعلی این ورزشگاه از مطالبات به حق جوانان ابهری بوده و همت مسئولان را می‌طلبد.

علی مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در گفتگو با موج رسا قول مساعد جهت راه اندازی و ساماندهی این ورزشگاه را دادند و امیدواریم که به زودی شاهد تحقق این وعده باشیم.

مقدم گفت: سوختگی و از کارافتادگی پمپ قبلی، دلیل اصلی زرد شدن چمن زمین فوتبال عسلک ابهر است و اقدامات لازم جهت احیا چمن زمین فوتبال انجام شده است.

وی افزود: در راستای احیای چمن زمین فوتبال مجموعه عسلک ابهر عملیات تعویض پمپ آب و راه اندازی چاه انجام شده و چند روزیست آبگیری چمن در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه پمپ آب چاه عمیق عسلک که تیرماه سال جاری به دلیل سوختگی از کار افتاده بود، گفت: با همیاری یکی از خیرین ورزشی و با هزینه‌ای  بالغ بر ۲ میلیارد ریال خریداری و در چاه عسلک نصب و راه‌اندازی شد.

مقدم تصریح کرد: سوختگی و از کارافتادگی پمپ قبلی، دلیل اصلی زرد شدن چمن عسلک بوده که با وجود همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی ابهر در چند مورد آبپاشی، به دلیل گرمای بیش از اندازه و همچنین زیرساخت نامناسب زمین آن که بصورت زه‌کش بوده تاثیر چندانی در وضعیت چمن نداشته است.

وی افزود: امید است با توکل بر خداوند متعال و با راه اندازی چاه عمیق و تلاش همکاران و همیاران ورزشی به زودی شاهد سبز شدن مجدد زمین چمن باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: از زحمات فرماندار محترم، پیشکسوتان عزیز، کلیه همکاران ، همیاران ورزشی، خیرین عزیز، شهرداری و شورای اسلامی شهر، ریاست اداره راه و حمل و نقل جاده ای و تمامی عزیزانی که در این مدت کنار اداره ورزش و جوانان بودند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر